logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۹۷۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

چمن ورزشگاه ۱۵ خرداد زنجان نیاز به تعمیرات اساسی دارد

چمن-ورزشگاه-۱۵-خرداد-زنجان-نیاز-به-تعمیرات-اساسی-دارد
رئیس هیئت فوتبال استان زنجان با اشاره به اینکه چمن ورزشگاه ۱۵ خرداد زنجان نیاز به تعمیرات اساسی دارد گفت: اگر بازسازی ورزشگاه ۱۵ خرداد جزو کارهای مهم عمرانی سال جدید قرار گیرد کمک بزرگی به ورزش استان خواهد شد.

نادر بلباسی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه ورزشگاه‌های استان از نظر چمن مشکل اساسی دارند اظهار کرد: زمین مجتمع یا چمران چندین سال است که خاکی بوده و قابل استفاده نیست.

وی افزود: زمین ورزشگاه انقلاب هم قابل استفاده نیست و از نظر کیفیت مناسب برگزاری مسابقات نبوده و باشگاه‌ها حاضر نیستند در ورزشگاه انقلاب مسابقاتی داشته باشند.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان عنوان کرد: امیدواریم که امسال استادیوم ۱۵ هزار نفری گاوازنگ آماده شود و بتوان از آن برای توسعه ورزش فوتبال استفاده کرد.

وی با اشاره به مشکلات ورزشگاها مجدیه زنجان گفت: ورزشگاه امجدیه علاوه بر زمین چمن، سکو و پله وجود ندارد و تماشاگر جایی برای نشستن و تماشای مسابقه ندارند و مسابقات رابه صورت ایستاده دنبال می کنند

بلباسی ادامه داد:  سالهاست  که ورزشگاه امجدیه به حال خود رها شده است انتظار چندین ساله اهالی فوتبال بازسازی و ساخت امجدیه می‌باشد که اگر این امر محقق شود کمک بزرگی به فوتبال استان خواهد بود.

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان  اذعان کرد: خوشبختانه از طرف استانداری و دکتر طاهری واداره ورزش قدم‌هایی برای بازسازی برداشته شده است  که امیدوار کننده می‌باشد.

وی افزود: تا زمانی که ورزشگاه امجدیه آباد نشود استعدادهای نهفته در شهر و استان شکوفا نخواهد شد ورزشگاه امجدیه زنجان قلب فوتبال استان زنجان است و هوای این قلب را در استان باید داشت.

بلباسی افزود: فدراسیون فوتبال به استان‌های کم برخودار به صورت رایگان یک تیم لیگ دو واگذار می‌کند به شرطی اینکه آن استان اسپانسر یا منابع مالی پایدار داشته باشد که متاسفانه چندین سال است استان زنجان در سطح لیگ دو و یک تیم ندارد .

رئیس هیئت فوتبال استان زنجان  عنوان کرد: دارا بودن تیم‌های سطح یک و دو در استان به یک رویا تبدیل شده است ودر سال جدید از استاندار ورزش دوست ونمایندگان وبخش صنعت و معدن وشورای و شهرداری ونهاد های دیگر در خواست داریم برای حل مشکلات اساسی در کنار جامعه فوتبال باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر