logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۰۶۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل جوانان استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

احداث 13 زمین چمن مصنوعی برای روستاها در سطح استان در دستور کار است

احداث-13-زمین-چمن-مصنوعی-برای-روستاها-در-سطح-استان-در-دستور-کار-است
مدیرکل جوانان استان زنجان با بیان اینکه توسعه و ارتقا شاخصه‌های سلامت در استان زنجان از اهم موضوعات سلامت روح و روان است گفت: احداث 13 زمین چمن مصنوعی برای روستاها در سطح استان در دستور کار است.

جواد بازرگان در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه احداث چمن مصنوعی بهترین گزینه برای توسعه فضاها و اماکن ورزشی در سطح استان است اظهار کرد: طرح احداث چمن مصنوعی با تامین اعتبارات مالی قابل اجرا است

وی افزود: طرح احداث چمن مصنوعی از نظر تامین اعتبار اگر تقویت شود زودتر به مرحله بهره‌برداری و ارائه خدمات به همشهریان خواهد رسید.

مدیرکل جوانان استان زنجان عنوان کرد: اهدافی که از احداث چمن مصنوعی برای روستاها در نظر گرفته شده در راستای توسعه عدالت و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

بازرگان افزود: متاسفانه امروزه اغلب روستاها درگیر مشکل اعتیاد بوده و احداث طرح‌های مذکور به منظور تقویت روحیه و ایجاد شور و نشاط در جامعه برنامه‌ریزی شده است.

وی اذعان کرد: 13 روستا در سطح استان زنجان برای طرح احداث چمن مصنوعی در نظر گرفته شده است که بیشتر شهرستان خدابنده مد نظر بوده ولی طرح در سطح استان قابل اجرا است.

مدیر کل جوانان استان زنجان تاکید کرد: شاخص‌های اصلی برای انتخاب روستاهای هدف جمعیت بالای روستا، و روستاهایی که بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.

بازرگان گفت: روستاهایی که ظرفیت احداث چمن مصنوعی را دارا باشند در اولویت هستند بعضی از روستاها که امکانات ورزشی ندارد سعی شده جز اولویت‌ها برای ارائه خدمات از جمله احداث چمن مصنوعی باشند.

وی گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده توسط اداره کل ورزش و جوانان و به صورت مشارکتی با بخش خصوصی قابل تامین است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر