logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۱۷۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

هزینه 110 میلیاردی بدون توجیه شهرداری خرمدره به یک قطعه زمین

هزینه-110-میلیاردی-بدون-توجیه-شهرداری-خرمدره-به-یک-قطعه-زمین
شهردار و شورای اسلامی شهر خرم‌دره، صرف ۱۱میلیارد تومان اعتبار توسط شهرداری برای خریدن ۲۰۰متر زمین پشت قواره که خریدار نداشت، چه توجیهی دارد؟

به گزارش موج رسا; بنا بر شنیده‌ها که حاکی بر این است ۲۰۰متر زمین پشت قواره‌ای واقع در شهر خرم‌دره که بصورت مزایده‌ای به فروش گذاشته شده بود، به قیمت تقریبی ۱۱میلیارد تومان توسط شهرداری خرم‌دره خریداری شده است.

بیشتر بخوانید

اکنون پرسش از آن جهت برای شهروندان پیش آمده است که این ملک مزایده‌ای، سال گذشته هم توسط دادگستری به مزایده گذاشته شده بود و خریداری نداشت، قطعه زمینی که واقع در قسمت جنوب شرقی چهارراه شهر خرمدره و پشت املاک ابتدای خیابان شهید بهشتی قرار دارد و راه ارتباطی آن تنها یک درب کوچک است و عملا کاربرد قابل توجهی نخواهد داشت.

حال باید به مسئولین خرم‌دره، به ویژه شهردار و اعضای شورای شهر خرم‌دره خطاب کرد که صرف ۱۱ میلیارد تومان اعتبار جهت خرید این قطعه زمین و برنامه و هدف شهرداری خرم‌دره از این اقدام، مستلزم تنویر افکار عمومی و شفاف سازی است تا شهروندان خرم‌دره علت این خریداری را متوجه بشوند، زیرا که آگاهی‌ از تصمیمات و اهداف توسعه شهر، جزو حقوق شهروندی است و این رسانه آمادگی در نشر پاسخگویی و جوابیه آن نهاد را دارد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : احمد رضا ] [ ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ]
شوراها جای نظارت فقط نظاره می‌کنن
[ نام : عباس خرمدره ] [ ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ ]
شهردار خرمدره. پاسخ. دهید
[ نام : متین. __ خرمدره ] [ ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ ]
باسلام. و ادب. باید شهرداری خرمدره. جواب گو باشد . و جوابیه اعلام کند. با دلایل و علت ها... منتظریم
فرم ارسال نظر