logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۱۶۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با جنگ روانی دشمن قرار دارند

رسانه‌ها-در-خط-مقدم-مبارزه-با-جنگ-روانی-دشمن-قرار-دارند
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان جنگ ترکیبی را علیه ایران آغاز کرده‌اند گفت: رسانه‌ها در خط مقدم مبارزه با جنگ روانی دشمن قرار دارند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز بیش از ۲۲۰ هزار نفر در مقابل دشمن مجاهدت و در مقابل دنیا با همین آرمان‌ها دفاع کردند اظهار کرد: امروز رسانه‌ها باید با جنگ روانی آنها مبارزه کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: جبهه رسانه‌ای دشمن حق را باطل و باطل را حق نشان می‌دهد و با همه توان برای مقابله با نظام اسلامی وارد جنگ شده‌اند و باید برای مقابله با آنها با تمام توان وارد عمل شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری باید گفت این قلم‌ها هستند که شهدا را ساختند و به جهانیان معرفی کردند.

سردار کرمی تصریح کرد: در خصوص نقش سپاه در حوزه عزل و نصب مدیران باید گفت ما در انتخاب مدیران دخالت نمی‌کنیم ولی استعلام مدیران قانونی است.

وی اضافه کرد: سپاه انصارالمهدی(عج) بیمارستان بهمن را خریداری کرده‌ ولی هنوز سند قطعی به نام آن نخورده است و تصمیماتی منوط بر ارائه خدمات و تعرفه‌ها در بیمارستان گرفته نشده  و در خصوص مباحث بهداشت و درمان، مرکز علوم پزشکی استان زنجان تصمیم می‌گیرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد: سپاه برای خود یک وظیفه می‌داند که طبق فرمابشات مقام معظم رهبری به دولت کمک نموده تا مشکلات را شناسایی و آنها را به مدیریت استانی گوشزد کند.

سردار کرمی با اشاره به خدمات رسانی بسیج در مناطق محروم تاکید کرد: بسیجیان به صورت خود جوش علاوه بر میادین ورزشی در خدمت به مردم از آبرسانی گرفته تا طرح اعزام پزشکان و دندانپزشکان به مناطق محروم را در برنامه‌های جهادی خود در دستور کار دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر