logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۱۴۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مبلغ بین‌المللی جهان اسلام در گفتگو با موج‌رسا:

دشمنان از حاکمیت بین‌المللی قرآن در هراسند+ فیلم

دشمنان-از-حاکمیت-بین‌المللی-قرآن-در-هراسند+-فیلم
مبلغ بین‌المللی جهان اسلام گفت: ترس غرب از این موضوع می‌باشد که یک روز فرهنگ قرآنی و اسلام به گسترش خود برسد و حاکمیت بین‌المللی پیدا کند.

سهیل اسعد در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ترس غرب از این موضوع می‌باشد که یک روز فرهنگ قرآنی و اسلام به گسترش خود برسد و حاکمیت بین‌المللی پیدا کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: مشکلی که دشمنان دارند در تمدن است چراکه پایه‌های فکری و اخلاقی تمدن خود را از دست داده‌اند و دیگر قابل دفاع نیستند به دنبال از بین بردن و زدن تمدن‌هایی که صاحب پشتوانه منطقی برای ایدئولوژی خود هستند می‌باشند تا جنگشان به یک نتیجه مثبت برسد.

مبلغ بین‌المللی جهان اسلام گفت: دشمنان قبلا سطح پایین و حجاب را زدند که در ظاهر زن وجود داشت و تجلی عفت بود، بنابراین در طبقه دوم به جای حجاب، عفت زن را مورد حمله قرار دادند اما بعدا فهمیدند در این مرحله نیز موفق نبودند چراکه اصل عفت به تاثیرات قران باز می‌گشت بنابرابن حمله به قرآن را در پیش گرفتند، با این شرایط حمله به مسلمانان از یک مسئله ظاهری شروع شد و نوبت به قران رسید.

مبلغ بین‌المللی جهان اسلام تصریح کرد: بین تمام ادیان و ایدئولوژی‌هایی که قابلیت تمدن‌سازی را دارند، متوجه قوی‌ترین آن که قرآن و اسلام باشد شده‌اند بنابراین نسبت به این امر ترس دارند که پایه‌های خودشان حذف شود.

 وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر علت حمله به رهبر ایران در کنار قرآن سوزی چیست؟ گفت: قرآن حقیقتی دارد که توسط امت اسلامی باید مدیریت شود و نظر قرآن نسبت به قیام متوجه مردم است و این مردم نیز در این روزگار رهبری واحدی ندارند و در کل جهان پراکنده‌اند.

اسعد اذعان کرد: رهبر ایران جامع همه این مسائل است، مردم اطراف ایشان قرار دارد، حکومتی زیر نظر ایشان است، قدرت اغنایی منطق را دارند، قدرت توسعه دارند و جمهوری اسلامی محور مقاومت در چند کشور است به همین دلیل رهبر ایران را می‌زنند تا به هدف خود برسند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر