logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۱۴۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی از درس‌های عاشورا بود

بصیرت‌افزایی-و-دشمن‌شناسی-از-درس‌های-عاشورا-بود
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه باید در مقابل دشمن‌حواسمان جمع باشد گفت: بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی از درس‌های عاشورا بود.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام علی خاتمی ظهر امروز 6 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت عاشورای حسینی، اظهار کرد: از ابتدای خلقت بشریت کسانی که راه درست را پیدا کردند، سعادتمند شده و کسانی که راه درست را پیدا نکردند به بدبختی و ظلت دچار شدند. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: 124 هزار پیامبر آمدند که راه درست را به بشریت نشان دهند و هدف اصلی امام حسین (ع) از قیام درس آزادگی و بشارت بود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان عنوان کرد: امسال هم مثل سنوات گذشته شاهد حضور باشکوه مردم عزادار در مراسم روز عاشورا بودیم. 

حجت الاسلام خاتمی ابراز کرد: محبت اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) یک نعمت برای مومنین است و همانطور که پیامبر اکرم (ص) 1400 سال قبل فرمودند، محبت امام حسین (ع) تا قیامت خاموش نخواهد شد. 

وی تاکید کرد: دل‌های مومنان کانون محبت امام حسین(ع) است و خوشبختانه سال به سال به عظمت مراسم عزاداری و همچنین محبت مومنین افزوده می‌شود. 

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تصریح کرد: لباس عزاداری برای امام حسین(ع) لباس عزت و شرف است و هر بنده‌ای که در راه امام حسین(ع) در این شرایط سخت اقتصادی، طعامی بدهد و پولی هدیه کند، در آخرت اهل بهشت خواهد بود.

وی عنوان کرد: بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی از درس‌های عاشورا بود و حضرت زینب (س) جهاد تبیین را آغاز کرد و اگر نبود‌ نقش‌آفرینی میراث‌داران حادثه عاشورا، دشمن با دروغ به کار خود ادامه می‌داد. خاتمی ابراز کرد: نباید فرصت تحریف را به دشمن داد و این‌ها درس قیام عاشورا بود که حاصل روشنگری بازماندگان این قیام بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تاکید کرد: امروزه در مقابل توطئه‌های دشمن اگر قوی نبودیم بسیار مورد هجمه بودیم و باید مقابل دشمن‌حواسمان جمع باشد و بدانیم آنها از اسلام ضربه خورده‌اند و دنبال نابودی ما هستند و باید مکتب عاشورا را زنده نگه‌ داریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر