logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۱۴۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مبلغ بین‌المللی جهان اسلام:

دشمنان بیشتر از مسلمانان به عظمت قرآن پی برده‌اند

دشمنان-بیشتر-از-مسلمانان-به-عظمت-قرآن-پی-برده‌اند
مبلغ بین‌المللی جهان اسلام گفت: دشمن به عظمت قرآن بیشتر از مسلمانان پی برده و به همین دلیل به دنبال حمله به ارزش‌های اسلامی و در راس آن قرآن‌سوزی است.

به گزارش موج رسا; سهیل اسعد، امروز ۴ مرداد ماه در دومین دوره نشست بین‌المللی اعتلای نهضت حسینی، تحقق تمدن نوین اسلامی که با موضوع بررسی ویژه جریان افراطی‌گری و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در زنجان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن بیشتر از ما مسلمانان به عظمت قرآن پی برده است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: برای اینکه دشمن بر علیه امری اقدامی انجام دهد، اول تحقیق و مطالعه می‌کند تا متوجه شود آنچه را که می‌خواهد بزند درجه یک باشد‌. با این شرایط بسیاری از چیزها را نیز آسان می‌زند لذا بالاترین ارزش‌ها و مقدس‌ترین مسائل را که تاثیر گذار در زندگی مسلمانان هستند را مورد حمله قرار دهند.

فعال فرهنگی و مبلغ فرهنگی بین‌المللی جهان اسلام از کشور آرژانتین گفت: بسیاری از موضوعات همانند حجاب زن، جایگاه زن که دشمن چندین سال است بر روی این موضوع تمرکز کرده‌اند بی‌نتیجه مانده است و جواب نگرفته ‌اند اما اصل موضوع این است که از چیزی‌هایی که پشت عناصر فرهنگی قرار دارد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان مقدسات و بالاترین مسائل و ارزش‌های زندگی مسلمانان را مورد هجمه قرار می‌دهند، اذعان کرد: اصل موضوع هدف‌گیری عناصر فرهنگی و در راس، فرهنگ عقاید و ارزش‌ها را مورد هدف قرار می‌دهند. 

اسعد گفت: دشمنان قبلا سطح پایین و حجاب را زدند که در ظاهر زن وجود داشت و تجلی عفت بود، بنابراین در طبقه دوم به جای حجاب، عفت زن را مورد حمله قرار دادند اما بعدا فهمیدند در این مرحله نیز موفق نبودند چراکه اصل عفت به تاثیرات قران باز می‌گشت بنابرابن حمله به قرآن را در پیش گرفتند، با این شرایط حمله به مسلمانان از یک مسئله ظاهری شروع شد و نوبت به قران رسید.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تنها به تبعات منفی قران سوزی تمرکز کردند گفت: متوجه جنبه دیگر نیستند چراکه بعد از اتفاقی که در ۱۱ سپتامبر افتاد مردم گروه گروه به اسلام پیوستند و قران در همان سال‌ها جزو پر فروش‌ترین کتاب‌ها شد.

فعال فرهنگی و مبلغ فرهنگی بین‌المللی جهان اسلام از کشور آرژانتین گفت: با اینکه قبل از ۱۱ سپتامبر به دنبال جذب مسلمانان بودیم و موفق نمی‌شدیم اما این حادثه توفیقاتی را نیز به همراه داشت که آن گرویدن عده زیادی به مسلمان شدن بود.

وی با تاکید بر برخورد شدید با این هتک حرمت و بی‌احترامی به قران و رهبر ایران یاداور شد: همین امر خود دلیلی خواهد شد که میلیون‌ها نفر از مردم جهان در دنیا کلمه قران را جست‌وجو کنند و به حقیقت آن پی ببرند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر