logo
امروز : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۱۴۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر اروپا و آمریکای معاونت امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:

دشمن با هتک حرمت به قرآن به دنبال عادی‌سازی هجمه به مقدسات مسلمانان است

دشمن-با-هتک-حرمت-به-قرآن-به-دنبال-عادی‌سازی-هجمه-به-مقدسات-مسلمانان-است
مدیر اروپا و آمریکای معاونت امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با محکوم کردن هتک حرمت به قرآن‌کریم، گفت: این حرکت‌ها سازمان یافته بود، چراکه دنیا در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار دارد و دشمنان به دنبال عادی‌سازی مسائل هستند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام صابر اکبری‌جدی ۴ مرداد ماه در دومین دوره نشست بین‌المللی اعتلای نهضت حسینی، تحقق تمدن نوین اسلامی که با موضوع بررسی ویژه جریان افراطی‌گری و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در زنجان برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان با این اقدامات کوردلانه به دنبال عادی‌سازی هجمه به ارزش‌های اسلامی و مقدسات مسلمانان هستند.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر لزوم مقابله جدی با این تحرکات، افزود: از ابتدای خلقت انسان، همواره کسانی بین حق و باطل و جریانات الهی و شیطانی در حال جنگ و جدال بودند.

حجت الاسلام اکبری جدی با بیان اینکه جنگ بین حق و باطل، همیشه تاریخ ادامه دارد و تمام نشدنی است، گفت: ما باید راه خود را در این میان پیدا کنیم و بدانیم که متعلق به کدام جبهه هستیم.

وی با اشاره به تاریخ تحولات مادی‌گرایی، اذعان کرد: نگاه مادی‌گرا هر چیز غیرمادی را نقض می‌کند؛ در طول تاریخ همواره کسانی بودند که در میانه حق و باطل در حال جدل بودند. باید پذیرفت جریانات الهی و شیطانی واقعیت است. 

وی با بیان اینکه جنود شیطانی یک واقعیت است و عالم تعارض بین این دو جریان قرار دارد، ادامه داد: مهم است بدانیم در کدام جبهه و کجا قرار داریم، چرا که این نزاع هرگز تمام نخواهد شد. 

حجت‌الاسلام اکبری جدی ضمن محکوم کردن هتک حرمت به قرآن‌کریم، اذعان کرد: این حرکت‌ها سازمان یافته بود، چراکه دنیا در یک پیچ بزرگ تاریخی است، دشمنان به دنبال عادی‌سازی مسائل هستند، اینکه یک ارزشی را مورد هدف و هجمه قرار دهند و این مسئله را تکرار کنند تا دیگر تاثیر قبل را در روح و قلب‌ها نداشته باشد در اینجاست که بایستی قدم‌های، محکم، موثر و مقابله صورت گیرد. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر