logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۱۳۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

اورژانس زنجان آماده ارائه خدمات به عزاداران دسته حسینیه و زینبیه اعظم است

اورژانس-زنجان-آماده-ارائه-خدمات-به-عزاداران-دسته-حسینیه-و-زینبیه-اعظم-است
رئیس اورژانس استان زنجان با بیان اینکه تمام پایگاه فوریت‌های پزشکی و کارکنان اورژانس به صورت شبانه‌روزی در دهه محرم آماده خدمت‌رسانی هستند گفت: اورژانس زنجان آماده ارائه خدمات به عزاداران دسته حسینیه و زینبیه اعظم است.

داریوش تقی‌لو در گفتگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه با توجه به ترافیک و حضور گسترده عزاداران و محدودیت‌های تردد برای آمبولانس ایجاد می‌شود اظهار کرد: ۳ دستگاه موتورلانس اختصاصی اورژانس در دسته‌های حسینیه و زینبیه فعال خواهند بود. 

بیشتر بخوانید

وی افزود:  پایگاه‌ها و کارکنان اورژانس برای ارائه خدمات به عزاداران و زائران حسینیه اعظم زنجان در آماده باش کامل هستند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان عنوان کرد: اورژانس هوایی استان نیز آماده ارائه خدمات بوده و اتوبوس آمبولانس این مرکز با قابلیت امدادرسانی به حوادث مصدومان متعدد احتمالی در آماده‌باش خواهد بود. 

تقی‌لو ابراز کرد: تعداد ۸ دستگاه آمبولانس جهت پوشش مراسم دسته حسینیه اعظم زنجان در نقاط مختلف جانمایی شده‌ است.

وی تصریح کرد: بر این اساس 21 پایگاه شهری، 42 پایگاه جاده‌ای که شامل یک فروند بالگرد و تعداد 490 نفر از کارکنان اورژانس به صورت شبانه‌روزی در دهه محرم آماده خدمت‌رسانی هستند. 

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان عنوان کرد: سه تیم پیاده متشکل از دو کارشناس فوریت‌های پزشکی در مسیر عبور دسته عزاداران حسینیه اعظم زنجان به صورت سیار خدمت‌رسانی خواهند کرد. 

تقی‌لو گفت: برای همین منظور دو بیمارستان صحرایی در قالب درمانگاه یکی برای بانک ملی که اکیپ اورژانس بیمارستان آیت الله موسوی و دیگری در مدرسه شهید مصطفی خمینی(ره) که اکیپ اورژانس بیمارستان ولی عصر(عج) برای خدمات رسانی آماده هستند.

 وی اضافه کرد: اگر از طرف شهرداری همکاری لازم با اکیپ اورژانس به عمل آید در داخل صحن سبزه میدان نیز برای خدمات رسانی بهتر اکیپ اورژانس مستقر شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر