logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۱۰۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اورژانس زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

روزهای پر کار اورژانس استان زنجان

روزهای-پر-کار-اورژانس-استان-زنجان
رئیس اورژانس زنجان با بیان اینکه با توجه به تعطیلات عید قربان و تردد خودرو در جاده‌های استان افزایش یافته است گفت: اورژانس زنجان روزهای سختی را پشت سر می‌گذراند.

داریوش تقیلو در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته ۱۰۴ ماموریت توسط تیم اورژانس استان زنجان گزارش شده است اظهار کرد: ۱۸۰ مصدوم در شهر و جاده  از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی استان زنجان بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: نیروهای اورژانس در آماده باش کامل بوده و مصدومان و حادثه دیدگان در جاده‌ها توسط اورژانس 115 رصد و اطلاعات لازم به تیم‌های اورژانس جهت کمک و یاری در نظر گرفته شد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: با افزایش کیفیت خدمات توسط مراکز 115 و افزایش تجهیزات آمبولانس‌ها خدمات متعددی به حادثه دیدگان ارائه شد.

تقیلو ابراز کرد: تمام اکیپ مستقر در اورژانس و آمبولانس‌های موجود در مراکز خدمات درمانی به صورت 24 ساعته مشغول ارائه خدمات به افراد دچار حادثه در جاده‌ها هستند.

وی تاکید کرد: در صورت بروز حادثه تقاضا می‌شود خونسردی خود را حفظ کرده و با شماره 115 واحد اورژانس مشکل مربوطه را در میان گذاشته تا خدمات رسانی به موقع و با کیفیت بهتر انجام شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر