logo
امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۰۰۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

افزایش مزاحمت‌های تلفنی اورژانس 115 استان زنجان به 8 هزارو 967 مورد

افزایش-مزاحمت‌های-تلفنی-اورژانس-115-استان-زنجان-به-8-هزارو-967-مورد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه مزاحمت‌های تلفنی ثبت شده به واحد 115 اورژانس تمامی ندارد گفت: تعداد مزاحمت‌ها به ثبت رسیده توسط اورژانس استان به 8 هزار رو 967 مورد گزارش شده است.

مشهود تقی لو در گفت‌وگو با موج رسا; بیان اینکه یکی از مشکلات عدید تکنسین‌ها و اپراتورهای 115 اورژانس استان مزاحمت‌های تلفنی می‌باشد اظهار کرد: شماره اورژانس 115 برای برقراری ارتباط راحت و آسان  بین مردم و مراکز اورژانس می‌باشد و جایز نیست افراد به این مراکز ایجاد مزاحمت کنند.

وی افزود: تمام مکالمات دریافتی به مرکز اورژانس 115 ضبط می‌شود و امکان دارد روزی خود فردی که به اورژانس ایجاد مزاحمت کرده دچار حادثه اورژانسی شود بنا به این دلایل امکان مسدود کردن شماره فرد مزاحم را نداریم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان عنوان کرد: هر چه تعداد مزاحمت‌های تلفنی به مرکز 115 اورژانس استان زیاد شود خدمات رسانی توسط این مرکز به بیماران اورژانسی کمتر می‌شود.

تقی لو گفت: با مشغول بودن تلفن 115 امکان یاری و مساعدت به بیماران اورژانسی کم شده و ممکن است جان انسانی به خاطر مشغول بودن تلفن اورژانس به خطر بیوفتد.

وی تاکید کرد: باید فرهنگ سازی درجامعه نسبت به عدم ایجاد مزاحمت‌های تلفنی تقویت یابد تا مردم بدانند استفاده از تلفن فقط برای لحظات ضروری است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر