logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۱۳۸۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
یادداشت؛

حب حسین و بی‌حجابی!

حب-حسین-و-بی‌حجابی!
حبّ حسین علیه السلام هدایتگر است، شاید خودتان را گول می‌زنید. حبّ حسین علیه السلام با سرپیچی از حکم قرآن، یکجا جمع نمی‌شود.

به گزارش موج رسا; مجالس حسینی از بهترین فرصت‌ها برای توبه و پاکی از گناه است و به همین دلیل باید گناهکاران را به جلسات روضه و ذکر مناقب و مصائب اهل بیت دعوت کرد:

بیشتر بخوانید

درب مجالس حسینی به روی اهالی دروغ و غیبت، دزدان، شرابخواران، بی‌حجابان و در یک کلمه گناهکاران باز است ...

اما این مجالس جای دروغ و غیبت و شرابخواری و دزدی و بی‌حجابی نیست!

نه شرابخوار حق دارد با بطری شراب وارد این مجالس شود و نه بی‌حجاب اجازه دارد بدون رعایت پوشش و حریم شرعی پا به این مجالس بگذارد!

هیات‌ها و روضه‌ها جای گناهکاران است اما مکان گناه نیست! آنها که این روزها برای ورود زنان و دختران بی‌حجاب به مجالس حسینی گریبان می‌درند نمی‌فهمند و یا نمی‌خواهند بفهمند که این مجالس، جای ترک حرام است و نه مکان ارتکاب آن!

وقتی زنان معتقد مسیحی و یهودی برای ورود به کلیسا و کنیسه از روسری و... استفاده می‌کنند چرا باید یک بی‌حجاب اجازه پیدا کند وارد مجلس عزای سیدالشهدا (ع) شود؟ آیا حرمت و قداست این مجالس از کنیسه و کلیسایِ، یهود و نصاری کمتر است؟

به نظر مدافعان ورود زنان بی‌حجاب به هیات‌ها و تکایا، امام زمان‌( عج) به عنوان صاحب اصلی این مجالس، موافق ارتکاب حرام و مخالفت با شریعت‌ ( بی‌حجابی ) در این مجالس‌اند؟  

زهرا بیات

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر