logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۱۳۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در گفتگو با موج رسا:

بیش از ۷۰ کیلومتر از حریم راه‌های زنجانرود بوته کنی و علف زنی شد

بیش-از-۷۰-کیلومتر-از-حریم-راه‌های-زنجانرود-بوته-کنی-و-علف-زنی-شد
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه صیانت، پاکسازی از حریم راه‌ها را از وظایف ذاتی راهداری است گفت: بیش از۷۰ کیلومتر از حریم راه‌های زنجانرود بوته کنی و علف زنی شد.

میثم زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه علف زنی و بوته کنی به طول تقریبی ۷۰ کیلومتر در باند شمالی و جنوبی محور آزادراه زنجان_ تبریز انجام شده است اظهار کرد: این اقدام در ۴ ماهه نخست سال جاری و به همت راهداران این اداره به صورت روزانه و مستمر در حال انجام است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: بوته کنی وعلف زنی در باند شمالی محور آزاد راه زنجان_تبریز به طول تقریبی ۷۰ کیلومتر با هدف ایمن سازی و منظرآرایی انجام شده است و تمیر بودن جاده‌ها می تواند تأثیر مهمی بر کاهش وقوع تصادف و خسارات ناشی از آن باشد. 

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود ابراز کرد: منظرآرایی به منظور جلو‌گیری از تصادفات در حریم راه‌ها، ضایعات رویه‌های لاستیکی، زباله‌های رها شده، لاشه حیوانات در حریم راه‌ها مهمترین چالش و دغدغه اداره است که به دلیل اهمیت ایمن سازی و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای صورت می‌گیرد. 

زارعی گفت: با توجه به اینکه ۳۳ درصد آزاد راه‌های استان در بخش زنجانرود واقع شده نظارت، برنامه‌ریزی و گشت‌زنی در محور شریانی زنجان _تبریز همواره مورد توجه است. 

وی تاکید کرد: پاکسازی پارکینگ‌های این محور نیز از دیگر اقداماتی است که به صورت متداول انجام می‌شود که حدود ۱۳ ایستگاه پارکینگ در این بخش واقع شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر