logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۱۲۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار زنجان:

نهضت عاشورا در شخصیت حضرت زینب(س) ادامه یافت

نهضت-عاشورا-در-شخصیت-حضرت-زینب(س)-ادامه-یافت
شهردار زنجان با بیان اینکه زن در جامعه گذشته از زنده به گور شدن به رشد و تعالی رسیده است گفت: نهضت عاشورا در شخصیت حضرت زینب(س) ادامه یافت.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر در اولین کنگره استانی بانوان تاثیرگذار در زنجان که در تایخ 25 تیرماه در مرکز همایش‌های بین الملی روزبه زنجان برگزار شد اظهار کرد: وقتی صحبت از تاثیراست می‌توان با نگاهی به گذشته مخصوصا زنان تاثیرگذار در طول تاریخ دریافت که ماه محرم ماه میعادگاهی‌ برای عشق‌بازی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: یکی از بانوان تاثیر گذار از گذشته تاکنون در جامعه حضرت زینب(س) است و با بررسی ابعاد شخصیتی آن حضرت می‌توان به علم و عالم بودن ایشان پی برد.

شهردا زنجان عنوان کرد: شاید در معرفی این شخصیت تاثیر گذار در جامعه کم کاری شده است و به صراحت در یک جمله،  نهضت عاشورا در شخصیت حضرت زینب (س) ادامه یافت.

فیروزفر گفت: ابعاد شخصیت حضرت زینب (س) از بعد عالم بودن، اشرافیت به فقه و مبانی است و باید در نظر گرفت دشمن در مقابل حضرت زینب(س) دهان بسته شده بود.

وی تصریح کرد: در جامعه امروزی باید با تاثیر گرفتن از شخصیت والای حضرت زینب (س)  و زنان تاثیرگذار دیگر در طول تاریخ سعی شود این تاثیرگذاری سر مشقی برای زندگی امروزمان باشند و زن در تاریخ بعنوان یک حقیقت شناخته شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر