logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۱۱۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

مسابقات قویترین مردان استان زنجان برگزار می‌شود

مسابقات-قویترین-مردان-استان-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان با بیان اینکه مسابقه قویترین مردان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مسابقات بین‌المللی قدرتی در جهان است گفت: مسابقات قویترین مردان استان زنجان برگزار می‌شود.

علی شهبازی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه کمیته قویترین مردان هیئت بدنسازی استان زنجان در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و با هدف ترویج فرهنگ، اخلاق و منش پهلوانی در بین جوانان استان یک دوره مسابقات قویترین مردان برگزار خواهد شد اظهار کرد: این مسابقه با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری زنجان با عنوان قهرمان شهر یادبود سردار شهید مهدی پیر محمدی در تاریخ 22 و 23 تیر ماه سال جاری در صحن سبزه میدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تعداد شرکت کنندگان تاکنون 60 نفر بوده که انتظار می‌رود تعداد شرکت کنندگان طی روزهای آینده به لحاظ استقبال صورت گرفته افزایش یابد و  مرحله مقدماتی این مسابقه در سالن 6 هزار نفری انقلاب روز پنج شنبه 22 تیر ماه شروع خواهد شد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان عنوان کرد: ساعت شروع مسابقات مقدماتی طبق برنامه ساعت 11 است و مرحله فینال این دوره از مسابقات قویترین مردان استان در صحن سبزه میدان از ساعت 15 با حضور مسئولین برگزار می‌شود.

شهبازی گفت: مسابقات قویترین مردان استان در رده سنی بزرگسالان و  در وزن منهای 85،  منهای 95،  منهای 105 و مثبت 105 در نظر گرفته شده است.

وی ابراز کرد: پیش بینی می‌شود که در رده سنی جوانان توسط داوران استعدادیابی به عمل آید تا نفرات منتخب در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی برای اعزام به برون مرزی شرکت داشته و حضور به هم رسانند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان تصریح کرد: میزان 60 میلیون تومان اعتبار برای مسابقات قویترین مردان استان تخمین زده شده است و به برندگان مسابقه جوایز نقدی و لوح به رسم یاد بود اهدا می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر