logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۱۰۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سابق فدراسیون فوتبال:

پرورش ورزشکاران بزرگ در استان زنجان در زمینه ورزش فوتبال محقق شد

پرورش-ورزشکاران-بزرگ-در-استان-زنجان-در-زمینه-ورزش-فوتبال-محقق-شد-
رئیس سابق فدراسیون فوتبال با بیان اینکه رعایت مسائل اخلاقی و درسی در ورزش فوتبال اهمیت زیادی دارد گفت: پرورش ورزشکاران بزرگ در استان زنجان در زمینه ورزش فوتبال محقق شد.

به گزارش موج رسا; علی کفاشیان روز سه شنبه ۱۳ تیرماه، در مراسم افتتاحیه باشگاه فرهنگی و ورزشی عظام شعبه زنجان با بیان اینکه این باشگاه تلاش دارد گروه های هدف در مناطق کم برخوردار را جذب ورزش کند تا نوجوانان بتوانند به صورت رایگان از امکانات موجود استفاده لازم را داشته باشند اظهار کرد: در حاضر بیش از ۴۰۰ مربی و کادر فنی با این باشگاه همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این باشگاه دختران و پسران ایرانی از سن هفت تا ۱۵ سال  که امکان آسیب‌های اجتماعی در این سنین به نسبت بالا است در استان‌های مختلف در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دو و میدانی و شنا به صورت رایگان تحت پوشش می‌باشند و از امکانات بهره‌مند می‌شوند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال عنوان کرد: سرمایه‌گذاری ورزشی به ویژه در ورزش فوتبال در دراز مدت نتیجه‌دار است و باید با توجه به ابعاد گوناگون این ورزش مد نظر قرار گیرد.

کفاشیان ابراز کرد: شمار گروه‌های هدف تحت پوشش در باشگاه ۱۵ هزار نفر ارزیابی شده است که این میزان در سال 1402 به ۲۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی تصریح کرد: امروزه باشگاه مهرعظام دختران مورد توجه قرار گرفته که با گذشت ۲ سال از تشکیل این باشگاه ۶ دختر شایسته به تیم‌های ملی زیر ۱۷ سال به تیم لیگ برتر و لیگ دسته دوم کشور دعوت شده است و استان زنجان در زمینه ورزش فوتبال بانوان خوش درخشیده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ مربی و کادر فنی با این باشگاه همکاری می‌کنند و رعایت مسائل اخلاقی و درس در فوتبال اهمیت زیادی دارد.

کفاشیان گفت: باشگاه فرهنگی در ۲۰ استان کشور فعال شده که در پنج استان کشور در حال آغاز به کار است.

وی تاکید کرد: باشگاه فرهنگی و ورزش عظام در زنجان ۳۰۰ دختر و پسر با بضاعت مالی کم و در نقاط کم برخوردار را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ابراز کرد: این باشگاه تلاش دارد با سرمایه‌گذاری در گروه‌های هدف خود نقش بسزایی در ورزش کشور به ویژه فوتبال داشته باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر