logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷
[ شناسه خبر : ۳۱۰۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه قیدار در گفتگو با موج‌رسا:

حقوق بشر آمریکایی حقوق ظالمان و بلعیدن ضعفا است

حقوق-بشر-آمریکایی-حقوق-ظالمان-و-بلعیدن-ضعفا-است
امام جمعه قیدار گفت: ویژگی‌های حقوق بشر آمریکایی محروم کردن مستضعفان از حقوق اولیه خود است. حقوق بشر آمریکایی حقوق ظالمان و بلعیدن ضعفا است. مخالفان جنایات کاخ سفید در سراسر جهان تروریست و موافقان جنایات آمریکا مدافع حقوق بشر به حساب می‌آیند.

حجت‌الاسلام علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ویژگی‌های حقوق بشر آمریکایی محروم کردن مستضعفان از حقوق اولیه خود است. حقوق بشر آمریکایی حقوق ظالمان و بلعیدن ضعفا است. مخالفان جنایات کاخ سفید در سراسر جهان تروریست و موافقان جنایات آمریکا مدافع حقوق بشر به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید

امام جمعه قدار گفت: اگر به حوادث ششم تا دوازدهم تیر ماه نگاه کنیم می‌توان پی به حقوق بشر آمریکایی برد. حقوق بشر آمریکائی یک دستاویزى است براى مقامات واشنگتن تا با استفاده از آن، بتوانند كشورهاى مخالف را به تبعیت از سیاست‏هاى خود وادار كرده و خواسته‏‌هاى خود را به این كشورها تحمیل كنند.

وی بیان کرد: امروز پرچم حقوق بشر در دستان بزرگترین ناقض و دشمن حقوق بشر یعنی آمریکا قرار دارد.

امام جمعه قیدار یادآور شد: نکته قابل تامل این است که برخی در داخل کشور تلاش دارند، نقاب میش بر چهره گرگ بپوشانند در تلاشند به نسل امروز ما بگویند که به آمریکا هم می‌شود اعتماد کرد تطهیر چهره دشمن توسط عوامل داخلی یکی از اساسی‌ترین نسخه‌های نفوذ است که برای ملت ما پیچیده شده است اگر دشمن و پرونده جنایاتش را فراموش کنیم بدون شک دروازه‌های ورود بیگانه را به کشور گشوده‌ایم و با پای خود به مسلخ و قربانگاه رفته‌ایم.

وی گفت: جنايات و ظلم‏‌هاي‏ ام‏الفساد قرن در حق ملت ايران پرونده بسیار قطوری است حضرت امام راحل در مورد آمریکا صفاتی مثل استکبار جهانی، شیطان بزرگ، تروریست بالذات و ام‌الفساد غرب به کار بردند که برای همیشه ماهیت آمریکا را برای ما روشن ساخت.

حجت‌الاسلام موسوی اذعان کرد: با همه اینها با كمال تاسف برخی تلاش دارند چهره جنايتكار و خبيث استكبار جهاني، به ویژه آمريكا را در اذهان و افكار عمومي جامعه به ‏عنوان انسان‏‌هايي متمدن، مدافع حقوق بشر، صلح ‏طلب و... معرفي كنند اما ملت عزیز تجربه بیش از ۴ دهه حیات پربار و پر برکت انقلاب نشان داده است اگر بیدار باشیم خواب دشمن تعبير نمی‌شود. به‏‌ويژه امروز كه جمهورى اسلامى پاسخ باد را با توفان می‌دهد.

امام جمعه قیدار با اشاره به حوادث و رخدادهای تلخی از 6 تا 12 تیرماه در کشورما رخ داده است گفت: از جمله آن‌ها، سوءقصد نافرجام به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در 6 تیرماه 1360، فاجعه هفتم تیرماه 1360 و شهادت آیت الله بهشتی و 72 نفر از یاران ایشان، شهادت محمد کچویی رئیس زندان اوین در 8 تیرماه 1360، شهادت آیت الله صدوقی نماینده امام خمینی(ره) و امام جمعه یزد در 11 تیرماه 61، بمباران شیمیایی سردشت در 8 تیرماه سال 1366 و شهادت 110 نفر و مجروحیت پنج هزار تن، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیرماه 1367 که منجر به شهادت تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن هواپیما (66کودک زیر 13سال، 53 زن و 46 تن از تبعه کشورهای خارجی) گردید، می‌باشد. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر