logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۱۰۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه برادران استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

شهید صدوقی از محورهای انقلاب شکوهمند اسلامی بودند

شهید-صدوقی-از-محورهای-انقلاب-شکوهمند-اسلامی-بودند
مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه برادران استان زنجان گفت آیت الله شهید شیخ محمد صدوقی یکی از محورهای انقلاب شکوهمند اسلامی، از بزرگ مردان حوزه علمیه و از شهیدان محراب است.

به گزارش موج رسا پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بزرگ‌ترین حماسه قرن و نقطه آغاز بازگشت جهان اسلام به هویت راستین خویش بود. در این رخداد بی نظیر و سرنوشت ساز، عوامل گوناگونی نقش داشتند که نقش مبارزان و پیشگامان انقلاب، از اثرگذارترین آنها به شمار می‌آید. ازاین رو، بازشناسی این شخصیت ها، در حقیقت پرداختن به رکن اساسی انقلاب و ارج نهادن به آرمان های متعالی پیروان آن است و همان گونه که در به ثمر رسیدن انقلاب مؤثر بوده است، در تداوم آن نیز می تواند اثر بگذارد.

بیشتر بخوانید

در این گزارش به سیره اجتماعی، سیاسی از زندگانی فقیه فداکار و عالم وارسته، آیت الله شهید شیخ محمد صدوقی _اعلی الله مقامه الشریف _ که یکی از محورهای انقلاب شکوهمند اسلامی، از بزرگ مردان حوزه علمیه و از شهیدان محراب است،

حجت‌الاسلام ابراهیم نصیری در گفت‌وگو موج رسا; با بیان اینکه وجود اینکه آمریکا بی‌رحم‌ترین و سنگدل‌ترین حکومت‌های دنیا است، در تبلیغات، طرف‌دار حقوق بشر است، طرف‌دار حقوق مظلومین است، طرف‌دار حقوق حیوانات است اظهار کرد: یکی از مباحث مهم در زمینه حقوق بشر، بحث توهین به ادیان الهی است؛ توهین در همه ادیان و مذاهب به شکل مشابهی ناشایست به حساب می‌آیدکنوانسیون‌ها و معاهدات بین‌المللی از جمله کنوانسیون آمریکایی حقوق بشر، میثاق بین‌المللی حقوق مدنی و سیاسی، کنوانسیون منع اشکال نژادی و اعلامیه جهانی حقوق بشر نیز هرگونه توهین مذهبی و هر رفتار غیر قانونی علیه اشخاص و گروه‌ها به واسطه مذهب را ممنوع اعلام کرده است.

وی گفت: ظلمی که آمریکایی‌ها نسبت به فلسطین اعمال کرده و این ظلم پایانی ندارد یک سال، دو سال، ده سال، بیست سال، هفتاد سال است که این ظلم ادامه دارد و آمریکایی‌ها هم از حامیان اصلی این ظلم هستند.

مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه برادران استان زنجان عنوان کرد: موضوع دیگر که باید در نظر گرفته شود ظلم به یمنی‌ها است الان روزانه یمن تحت حملات  بمباران قرار دارد مردم، محافل و مجالس، بازار، زیرساخت‌های کشور بمباران می‌شود به‌وسیله‌ی چه کسی؟ به‌وسیله‌ هم‌پیمان‌های آمریکا که مورد تأیید آمریکا هستند.

حجت الاسلام نصیری ابراز کرد: سلاح‌های مورد استفاده در جنگ نیز توسط آمریکا تأمین می‌شود، در واقع آمریکا کمک‌رسان و نقش حامی دارد قشنگ صحنه را نگاه کرده، کمترین اعتراض، کمترین اخمی یا واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.

وی اذعان کرد: برخی افراد مانند نویسنده‌هاکه در واقع اعتراض کننده هستند امّا دولت آمریکا اصلاً اعتنائی هم به اعتراضات صورت گرفته ندارد.

مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه برادران استان زنجان تصریح کرد: این در حالی است که در سال 1396.11.19 با کمال وقاحت چند تکّه آهن پاره را کنار هم گذاشتند و ادعا دارند که اینها مربوط به موشکی است که ایران به مبارزان یمنی داده است وبیانگر یک ادّعای بی‌دلیلی است.

حجت الاسلام نصیری گفت: حال می‌خواهیم ادّعاهای دروغ شیطان اکبر را افشا کنیم شیطان اکبر همان آمریکا است که ادعاهای دروغی دارد و این ادعاها باید افشا شود.

وی ابراز کرد: یکی از این ادّعاها مسئله‌ی حقوق بشر است آمریکایی‌ها ضدّ حقوق بشرند و به اشتباه از حقوق بشر دَم می‌زنند و مدام نام حقوق بشر را می‌آورند و آن را مطرح می‌کنند، این همان حقوق بشری است که آمریکا در حق دیگر کشورها مرتکب شده است و نمونه بارز ضدّ حقوق بشر است.

مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه برادران استان زنجان تاکید کرد: حال آمریکایی که همه مسائل را عریان بیان می‌کند و افراد دیگر که قبلا در این حکومت وجود داشتند این کارها را تکرار کردند منتها به این عریانی نبود.

حجت الاسلام نصیری افزود: علیه آفریقا، علیه نژادها، علیه آمریکای لاتین، علیه همه‌ مردم، علیه مسلمان‌ها، علیه همه چیز حرف می‌زنند و اظهار نظر می‌کنند یعنی علیه حقوق بشر اقدام کرده و پرچم دفاع از حقوق بشر را دست می‌گیرند این را باید افشا کرد این دروغ بزرگی است که باید افشا شود.

وی ابراز کرد: آمریکا، اغواء می‌کند، کشتار، تحریم، فریب و ریاکاری کرده و پرچم حقوق بشر را بلند کرده، ادّعای طرف‌داری از حقوق بشر دارد و امّا هر چند روز یک بار در خیابان‌های شهرهای آمریکا یک بی‌گناه و یک بی‌سلاح به دست پلیس آمریکا در خاک‌وخون می‌غلتد که نمونه‌های ذکر شده غیر از بقیّه‌ی جنایات و فجایع‌شان است.

مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه برادران استان زنجان تصریح کرد:  رفتار آمریکایی‌ها در ایران در دوران رژیم طاغوت و جنگ‌آفرینی‌های شکل گرفته از طرفدار حقوق بشر آمریکایی تا جنگ‌افروزی‌ها و به راه انداختن جریان‌های جنگ‌افروز از قبیل جنگ در عراق و سوریه و اقصی نقاط جهان که همه کار آمریکا است و از آمریکا سر چشمه می‌گیرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر