logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۱۰۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره خبر داد:

کشتار و ترور حاصل حقوق بشر آمریکایی

کشتار-و-ترور-حاصل-حقوق-بشر-آمریکایی
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: آمریکایی‌ها میگویند ما طرفدار حقوق بشریم! ما میگوییم: اصلاً شما حقوق بشر را قبول ندارید ،حقوق بشر برای امریکا ، تعبیر وارونه ای دارد.

به گزارش موج رسا; به نقل از نبض سحر؛ امیرخانی با اشاره به ساسیت های کثیف امریکا در خصوص حقوق بشر اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا از گذشته‌های دور تا کنون همواره داعیه دفاع از مبانی و اصول حقوق بشر را داشته و موضوع حمایت از حقوق بشر یکی از مهم ترین شعارها و ادعاهای مقامات آمریکایی در نظام بین الملل به حساب می آید.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره یه سخنان رهبری که فرمودند:  «آمریکایی ها میگویند ما طرفدار حقوق بشریم! ما میگوییم: اصلاً شما حقوق بشر را قبول ندارید. شما معتقد به حقوق کمپانی‌ها و سرمایه‌داران بزرگ آمریکایی هستید. شما معتقد به منافع نامشروع رژیم آمریکا در سراسر دنیا هستید». این بخش از بیانات رهبر انقلاب اسلامی به خوبی بیانگر آن است که طرفداری از حقوق بشر تنها ادعایی برای فریب افکار عمومی است.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: ایالات متحده آمریکا علیرغم شعارهایی که در زمینه حقوق بشر سر می‌دهد، حتی حاضر نیست به صورت ظاهری، بر تبعیض نژادی در کشور خود سرپوش بگذارد. جنایاتی که در طول سالهای اخیر علیه سیاهپوستان و رنگین پوستان در نقاط مختلف آمریکا اتفاق افتاده است، نشان از آن دارد که واشنگتن حتی به رعایت بدیهی‌ترین اصول حقوق بشری در کشور خود نیز پایبند نیست.

امیرخانی گفت: آمریکا با استفاده ابزاری از دو مفهوم حقوق بشر و مقابله با ترویسم دست به  ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی توسط پهپاد آمریکایی در سال ۲۰۲۰ است.

وی ادعاهای بین‌المللی در زمینه حقوق بشر را دوگانه توصیف کرد و گفت: کشورهای اسلامی بیشترین قربانیان ترور را دارند و قدرت‌های غربی و استکباری نیز بیشترین حمایت‌ها را از تروریست‌ها انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره همچنین در مسئله فلسطین به حمایت‌های تمام قد ایالات متحده آمریکا از رژیم صهیونیستی در برابر فلسطینیان اشاره دارد ؛ مردمی که به صورت روزانه در اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها به خاک و خون کشیده می‌شوند.

امیرخنای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، رسالت دلسوزان انقلاب را خطیر عنوان کرد و افزود: تبیین زوایای مختلف حادثه هفتم تیر برای نسل‌ جوان اهمیت بسیار ‌زیادی در افشاگری چهره نفاق‌آلود استکبار جهانی دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر