logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۳۰۸۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل راهداری استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

احداث کارخانه‌ آسفالت با ظرفیت تولید 160 تن در ساعت در استان زنجان

احداث-کارخانه‌-آسفالت-با-ظرفیت-تولید-160-تن-در-ساعت-در-استان-زنجان
مدیرکل راهداری استان زنجان با بیان اینکه تمام تلاش ما ایجاد زیر ساخت‌های و کیفیت مناسب راه‌های استانی است گفت: کارخانه‌ آسفالت با ظرفیت تولید 160 تن در ساعت در استان زنجان احداث شد.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه با توجه به فعالیت ویژه اداره کل راهداری در حوزه نگهداری راه، تسریع در تهیه مصالح جاده‌ای در دستور کار است اظهار کرد: کارخانه آسفالت ویژه آزادراه زنجان – قزوین در کیلومتر 75 محور آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در سال 1401 برای بهسازی آزادراه زنجان- قزوین با توجه به قرار داده بسته شده اقدامات لازم برای احداث کارخانه آسفالت و برای بالا بردن ظرفیت کاری در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: سازمان راهداری در بهمن 1401 موفق به تهیه زمین نسبت به احداث کارخانه آسفالت بر اساس قرار داد با پیمانکارمذکورشده و ظرف 5 ماه کارخانه آسفالت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث شد.

قزوینیان ابرازکرد: در بحث برق، گاز و مسائل انرژی که یک مقدار هم زمان بر است خوشبختانه تعاملی در استان انجام گرفت که در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق به احداث کارخانه آسفالت ویژه آزادراه شده است.

وی تصریح کرد: کارخانه‌ای با ظرفیت 160 تن در ساعت در محدوده شهرستان هیدج واقع در ضلع شمالی اتوبان احداث شد که در تاریخ 29 خرداد ماه سال 1402 بهره‌برداری از کارخانه آسفالت به صورت رسمی آغاز شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ابراز کرد: احداث کارخانه آسفالت باعث سرعت عملیاتی اجرایی در بهسازی آزادراه زنجان – قزوین شده است.

قزوینیان تاکید کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از 6 اردیبهشت سال 1402 با دو اکیپ مستقر و مجهز نسبت به بهسازی آزادراه اقدامات لازم صورت گرفته و کماکان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: با راه اندازی کارخانه آسفالت ظرفیت تولید آسفالت در منطقه سرعت می‌گیرد و امیداریم که تسریع در کار باعث رضایتمندی مردم  و همشهریان بر بهسازی لایه‌رویی آسفالت شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: با توجه به وسعت کار که 105 کیلومتر رفت و 105 کیلومتر برگشت تخمین زده شده احتیاج به قراردادهای دیگر هم است که آزادراه را بهسازی نماید.

قزوینیان گفت: تمام هدف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از این اقدام، ایجاد زیر ساخت‌های مناسب و بالا بردن کیفیت راه‌ها بوده تا با افزایش ایمنی، مورد رضایت مردم قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر