logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۰۸۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در جلسه رسمی شورای شهر زنجان مطرح شد:

لزوم تامین زمین برای ایجاد آرامستان جدید در زنجان

لزوم-تامین-زمین-برای-ایجاد-آرامستان-جدید-در-زنجان
عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهرداری باید پیگیر یک زمین دیگر برای ایجاد آرامستان در شهر زنجان باشد.

به گزارش موج رسا; هشتادو نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان که امروز ۳۰ خرداد با چندین دستور کار همراه بود، برگزار شد.

بیشتر بخوانید

اولین لایحه نامه شهرداری در خصوص تقاضای تنفید واگذاری ۵۲ هکتار اراضی بهشت زهرا(ص) از سوی اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری زنجان بود که به تصویب رسید، در خصوص این لایحه نظرات متفاوتی عنوان شد که طالب، عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهرداری باید پیگیر یک زمین دیگر برای ایجاد آرامستان در شهر زنجان باشد.

لایحه دوم در خصوص جوانی جمعیت و حمایت از کارکنان شهرداری برای تولد فرزند سوم بود که مصوب شد.

لایحه سوم، تولید مستند فاخر عزاداری رزمندگان دوران دفاع مقدس با مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان در وجه سازمان مردم نهاد پرتو حیات طیبه بود که به تصویب رسید. 

شهردار زنجان در خصوص این لایحه گفت: مقرر شده است تا کلیه حقوق این مستند برای شهرداری باشد با این وجود این مستند کلا ۴۰ دقیقه خواهد بود.

لایحه چهارم، درخواست واگذاری ناوگان حمل و نقل درون شهری به شرکت مهران ساحل به مبلغ ۵۵۰۰۰۰۰۰۰۰ که اعتبار آن از طریق بودجه مصوب تامین خواهد شد که این لایحه نیز به تصویب رسید.

پنجمین لایحه انجام معامله عقد قرار داد با شرکت راهبرد هوشمند شهر هلدینگ فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک شهر و سهامی خاص بود که مصوب نشد.

لایحه ششم افتتاح حساب نزد بانک صادرات بود که به تصویب رسید.

لایه‌های بعدی نیز در خصوص تغییر کاربری و یا بهره‌برداری بود که به تصویب رسید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر