logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۰۷۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

پرداخت حقوق و معوقات سازمان همیاری شهرداری تنها با دارایی‌های این سازمان ممکن است

پرداخت-حقوق-و-معوقات-سازمان-همیاری-شهرداری-تنها-با-دارایی‌های-این-سازمان-ممکن-است
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: تلاش می‌کنیم قطعاتی از زمین‌های که در اختیار سازمان همیاری شهرداری وجود دارد را به فروش رسانده و حقوق و معوقات را پرداخت کنیم.

علی خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سازمان همیاری مجموعه‌ای وابسته به شهرداری‌ها و کاملا غیر دولتی است؛ هیچ اعتبار دولتی در هیچ فصل و برنامه‌ای نمی‌توان به سازمان همیاری اختصاص داد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این سازمان غیر دولتی و غیر انتفاعی است و باید خود هزینه‌های خود را تامین کند. اما متاسفانه سازمان همیاری شهرداری علی‌رغم اینکه هزینه‌های خود را تامین نمی‌کند بلکه شاهد انباشت نیرو؛ بدون تالیف هیچ گونه وظیفه‌ای است. اما تمام تلاش ما این است تا برای این سازمان در چهارچوب اساسنامه کار تعریف کنیم و بر اساس کار حقوق پرداخت کنیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: پیگیر این موضوع هستیم تا با راه‌اندازی بازارچه شهید رجایی با دو هدف درآمد‌زایی برای سازمان همیاری و دوم با هدف تامین میوه به روز و قیمت پایین به همشهریان خدمات داشته باشیم.

وی تصریح کرد: استانداردی نمی‌تواند برای این موضوع بودجه‌ای تخصیص دهد و چنین موضوعی ممکن نیست، بنابراین همیاری شهرداری کاملا غیر انتفاعی و غیر دولتی است.

خلجی اذعان کرد: در گذشته وظایفی خارج از چهارچوب تعریف شده و به این سازمان محول شده است، همانند گاوازنگ که به جز هزینه برای همیاری شهرداری هیچ عایده و درآمدی نداشته است. همین امور سبب شده تا اثرات و تبعات تاکنون پایدار باشد و هنوز نتوانستیم از زیر بار فشار اقدامات خارج از چهارچوب گذشته در بیاییم.

وی خاطر‌شان کرد: در حال حاضر نیز در تلاش هستیم تا با به کار بردن راهکار‌های حقوقی بتوانیم قطعات زمینی که سازمان همیاری در اختیار دارد را به فروش برسانیم و بتوانیم برای پرداخت حقوق و معوقات به جای مانده از گذشته استفاده نماییم، هر چند این امر زمان‌بر خواهد بود.

 مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان تاکید کرد: هیچ کار دیگری امکان پذیر نیست و نمی‌توانیم از اعتبارات دولتی برای این سازمان جذب نماییم بنابراین تنها اقدام این است که از محل داشته‌های سازمان همیاری برای رفع مشکلات بکار ببریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر