logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۰۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره نگهداری و ابنیه راه‌های اداره کل راهداری استان زنجان در گفتگو با موج رسا:

سیل 50 میلیارد تومان به پل‌های راه‌ها مواصلاتی استان خسارت وارد کرد

سیل-50-میلیارد-تومان-به-پل‌های-راه‌ها-مواصلاتی-استان-خسارت-وارد-کرد
رئیس اداره نگهداری و ابنیه راه‌های اداره کل راهداری استان زنجان با بیان اینکه سیل اخیر در استان باعث خسارت‌هایی به چند دهانه پل‌ شده است گفت: سیل 50 میلیارد تومان به پل‌های راه‌ها مواصلاتی استان خسارت وارد کرد.

حسین اسکندری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه متاسفانه در جریان سیل اخیر که بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌های زنجان ، زنجانرود، ماهنشان و خدابنده بوده است اظهار کرد: 32 اکیپ از اداره راهداری استان زنجان در سیل اخیر حضور فعال داشتند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: راهکارهای مقابله برآسیب‌های احتمالی بر پل‌ها که زیر نظر اداره نگهداری و ابنیه راه‌های اداره کل راهداری استان طراحی شده است معمولا برای بازده زمانی بارندگی بوده و مهمترین راهکار تنگی و پاک سازی زیر پل‌ها برای خروج مناسب جریان آب است.

رئیس اداره نگهداری و ابنیه راه‌های اداره کل راهداری استان زنجان عنوان کرد: از مهمترین موارد مد نظر برای جلوگیری از آسیب‌های ناشی از بارندگی اول بازرسی از دهانه پل‌ها و دیگر باغات مستقر در اطراف جاده‌ها است.

اسکندری افزود: احداث باغات کشاورزی عمدتا مسیر آب را به هم زده و آب از مسیر اصلی منحرف شده به جای عبور از درون پل از اطراف آن عبود کرده و باعث خسارات می‌شود.

وی افزود: در جریان سیل اخیر چندین پل از استان دچار آسیب شده که بیشترین درصد تخریب پل برای شهرستان زنجان گزارش شده است.

رئیس اداره نگهداری و ابنیه راه‌های اداره کل راهداری استان زنجان اذعان کرد: تمام 32 اکیپ‌ اداره راهداری هنگام وقوع سیل در مناطق دچار سیل حضور فعال داشتند.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر