logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۰۱۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

تصادف در جاده زنجان – بیجار 6 فوتی و مصدوم برجا گذاشت

تصادف-در-جاده-زنجان-–-بیجار-6-فوتی-و-مصدوم-برجا-گذاشت
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 2 فقره تصادف در جاده زنجان – بیجار پنج مصدوم و یک فوتی برجاگذاشت.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی غفور آقاجانلو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت 7:14 دقیقه گزارش تصادف خودروی سمند با تریلی در کیلومتر 46 جاده زنجان – بیجار به ندای امداد گزارش داده شد.

وی یادآوری کرد: بلافاصله 2 تیم عملیاتی همراه با یک دستگاه آمبولانس و ست نجات از پایگاه امداد و نجات شهید فروزنده گردنه پاپایی برای امدادرسانی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این سانحه رانندگی سه مصدوم داشت که نجاتگران اقدام به رها‌سازی یکی از مصدومان کردند.

آقاجانلو اظهارداشت: عملیات رهاسازی ، کنترل صحنه و انجام کمک‌های اولیه تا ساعت 8:45 دقیقه ادامه داشت.

وی به تصادف دیگری در جاده زنجان – بیجار اشاره کرد و افزود: در این سانحه نیز یک دستگاه خودروی رانا پلاس با خاور برخورد می‌کند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این سانحه راس ساعت 11:02 در کیلومتر 45 این مسیر ارتباطی رخ داد که توسط اورژانس به ندادی امداد گزارش شد.

آقاجانلو ادامه داد: در این سانحه رانندگی خانم 35 ساله سرنشین رانا در دم جان باخت و 2 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وی افزود: عملیات رهاسازی، انجام کمک‌های اولیه برای مصدومان و کنترل صحنه توسط تیم‌های امدادی هلال احمر انجام شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور و نیروی انتظامی از عوامل حاضر در صحنه تصادف‌های بیان شده بودند.

آقاجانلو از هموطنان خواست؛ در صورت گرفتار شدن حوادث و بلایا می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر