logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۹۴۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برگزاری جشن همدلی محلات به مناسبت نیمه شعبان در استان زنجان

برگزاری-جشن-همدلی-محلات-به-مناسبت-نیمه-شعبان-در-استان-زنجان
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری جشن‌های همدلی محلات به مناسبت نیمه شعبان خبرداد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان حجت الاسلام سعید احمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: جشن های همدلی محلات در راستای اجرای طرح محله همدل 2 به مناسبت نیمه شعبان با محوریت پایگاههای اجتماعی و مناطق استقرار روحانیون مستقر در سطح استان با حضور مردم برگزار خواهد شد .

آقای احمدی خاطر نشان کرد: جشن های همدلی محلات در پایگاههای اجتماعی کوی فلسطین ، روستای دیزج ، کوی فاطمیه ، کوی وحدت و شهرک مهدیه در روزهای 16و 17 اسفند ماه برگزار خواهد شد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی نباید مانع تکالیف مهدوی ما در عید نیمه شعبان شود، افزود: در این راستا، تمامی ظرفیت‌های موجود فرهنگی، اجتماعی، مردم و ادارات را باید بکار بگیریم. انعکاس اجتماعی مراسم و جشن‌های مهدوی نیمه شعبان، بسیار مهم است.

احمدی با اذعان بر اینکه جشن میلاد امام زمان (عج) باید رسانه‌ای شود بیان داشت: خود مردم که اصلی‌ترین کارجشنواره را به عهده دارند باید فضای شهر را دگرگون کنند و نهادهای مربوطه نیز زمینه سازی برنامه‌های جشن میلاد امام زمان (عج) را انجام دهند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اینکه باید بتوان فلسفه ظهور را تبیین کرد گفت: در دستگاه‌ها و نهادها و هیئت‌های مذهبی برنامه ریزی خوبی شده که بتوانیم تا قبل از میلاد مقدمات این جشن بزرگ را فراهم کنیم و روز میلاد استانمان به نام امام زمان (عج) عطرآگین شود.

وی سپس بر ضرورت فضاسازی مناسب برای نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: احیای عید نیمه شعبان و ایجاد فضای معنوی در شهر ضروری است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر