logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۹۳۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

بودجه شهرداری زنجان با افزایش 3 برابری مصوب شد

بودجه-شهرداری-زنجان-با-افزایش-3-برابری-مصوب-شد
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه بودجه شهرداری با مبلغ ۲ هزارو ۶۱۹ میلیارد تومان امروز مصوب شد گفت: بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳ برابر شده است.

به گزارش موج رسا; مجید ناصحی مقدم امروز در حاشیه جلسه رسمی و علنی شورا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۲ امروز به مبلغ ۲ هزارو ۶۱۹ میلیارد تومان مصوب شد.

وی افزود: سهم بودجه جاری با ۳۹ درصد یک هزار میلیارد تومان و سهم بودجه عمرانی با ۶۱ درصد به مبلغ یک هزارو ۶۰۰ میلیارد تومان مصوب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در بحث منابع درآمدی ۳۰ درصد از محل ارزش افزوده، ۳۰ درصد از محل عوارض ساخت‌و‌ساز، ۳۰ درصد از محل فروش املاک و ۱۰ درصد از محل درآمدهای متفرقه تامین خواهد شد.

وی در خصوص بحث هزینه‌ها بیان کرد: در بخش عمرانی سیاست‌گذاری شده بود و سعی شد تا طبق برنامه پیش برویم که در این راستا در بحث ترافیک ۲۶۰ میلیارد تومان در سال پیش‌رو هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای گسترش تفرجگاه‌ها و پارک‌ها ۲۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

ناصحی‌مقدم با بیان اینکه ۱۵۳ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی در سال آینده پیش‌بینی شده است، اذعان کرد: در سال آینده همچنین تلاش خواهد شد تا فاز شمالی سبزه‌میدان نیز به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه در بحث تملکات برای بازگشایی معابر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد، تصریح کرد: پیاده‌رو سازی و کف‌سازی معابر امسال مورد توجه شورا قرار گرفت و ۳۴ میلیارد تومان برای این امر در نظر گرفته شد. 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد تومان برای ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار در نظر گرفته شد، گفت: حمل و نقل عمومی همچنان مورد توجه شورای شهر قرار دارد و ۸۰ میلیارد تومان برای توسعه شبکه حمل و نقل در نظر گرفته شد. با این وجود برای هوشمند‌سازی شبکه شهری ۳۵ میلیارد تومان و بهبود شبکه آبیاری سبز ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

وی گفت: بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳ برابر شده است و این همت شورا و شهرداری را می‌رساند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر