logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۸۹۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
وصیت‌نامه شهیدان حمید و مجید مکی؛

اماممان‌ را تنها مگذارید

اماممان‌-را-تنها-مگذارید-
شهیدان حمید و مجید مکی در فرازی از وصیت‌نامه به مردم شهیدپرور توصیه‌هایی دارند که یکی از آن‌ها این جمله است، اماممان‌ را آن‌ پیر جماران‌، یار مستضعفان‌ و دشمن‌ مستکبران‌ و سرمایه‌داران، حسین‌ زمان‌ را تنها مگذارید که‌ عزت‌ و شرفمان‌ درگرو این‌ مرشد پیر است‌.

به گزارش موج رسا; متن وصیت‌نامه شهیدان حمید و مجید مکی به شرح زیر است:

بسم‌ رب‌ الشهدا

یاءیتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه

بانام الله، تنها امید گم‌گشتگان، تنها غایت‌ محرومان‌ و تنها دست‌ گیرنده‌ مسکینان‌، بانام‌ الله، او که‌ خالقم‌ اوست‌ و من‌ مخلوق‌ اویم‌. بانام‌ او که‌، تنها معبودم‌ و معشوقم‌ اوست‌ و من‌ عابد و عاشق‌ اویم‌. حمد و سپاس‌ خدایی‌ را که‌ مرا از عدم‌ به‌سوی‌ وجود راهی‌ ساخت‌ و مرا از پستی‌وبلندی‌های‌ روزگار نجاتم‌ داد و از پرتگاه‌ گناهان‌ و معاصی‌ رهانید و به‌سوی‌ خویشتن‌ سوق‌ داد.

درود و صلوات‌ بر محمد (ص‌) رسول‌ گرامی‌ اسلام‌ که‌ با رسالت‌ خویش‌ تعهد مسلمان‌ بودن‌ را بر دوشمان‌ نهاد که‌ توانستیم‌ در این‌ کانال‌ گام‌ برداشته‌ و به‌سوی‌ وجود مطلق‌ روانه‌ گردیم‌. سلام‌ بر علی‌ (ع‌) که‌ با خون‌ رنگین‌ خود چگونه‌ زیستن‌ و چگونه‌ مردن‌ و شهادت‌ را به‌ ما آموخت‌ و به‌ ما درس‌ شهامت‌ و مردانگی‌ و حریت داد.

درود و سلام‌ بر مهدی‌ آل‌ محمد (عج‌) که‌ با ظهور خود آزادی‌ را برای‌ مستضعفان‌ و مظلومان‌ به‌ ارمغان‌ خواهد آورد و زنجیرهای‌ اسارت‌ و بندگی‌ را از اندام‌ آنان‌ خواهد درید و با فریادش‌ لرزه‌ بر اندام‌ ظالمان‌ و مستکبران‌ و شیطان‌ خواهد افکند.

سلام‌ به‌ روح‌الله، نوری‌ که‌ در ظلمت‌ درخشید، هم‌ چو خورشیدی‌ که‌ در ظلمت‌ شبانه‌ جهل‌ و نادانی‌ طلوع‌ کرد و ما را که‌ غرق‌ در این‌ ظلمت، جهل‌ و نادانی‌ بودیم‌ با رسالت‌ پیامبرگونه‌ خویش‌ هدایتمان‌ کرد. درود و سلام‌ به‌ روان‌ پاک‌ شهدا از بدر تا والفجر که‌ با خون‌های‌ خویش‌ راه‌ سعادت‌ را بر ما گنه‌کاران‌ گشودند و درخت‌ تنومند اسلام‌ را آبیاری‌ کردند.

خدایا! قسمت‌ می‌دهیم‌ به‌ مقربان‌ درگاهت‌، بر محمد و علی‌ات، بر فاطمه‌ و حسینت‌، بر مهدی‌ موعودت‌  از گناهان‌ ما درگذر و به‌ ما توفیق‌ رسیدن‌ به‌ خویش‌ را عطا فرما و نسیم‌ هدایت‌ را به‌سوی‌ ما بوزان‌ که‌ سعادت‌ و جاودانگی‌ انسان‌ دررسیدن‌ به‌ لقای‌ تو و نظر داشتن‌ به‌ وجه‌ اقدس‌ توست‌. بارالها! سوگند به‌ پاکی‌ پاکان‌ درگاهت‌ و تو را قسم‌ به‌ حبیبانت‌، امام‌ بزرگوار ما در پناهی‌ ازلی‌ خودت‌ تا انقلاب‌ مهدی‌ (عج‌) حتی‌ در کنار این‌ بزرگوار حفظ‌ بفرما. معبودا! ترا سوگند به‌ مصیبت‌های‌ فاطمه‌ (س‌) و زینب‌ (س‌) به‌ مادران‌ شهدا و پدران‌ و خانواده‌های‌ شهدا صبر عنایت‌ بفرما.

در آخر ما حقیران‌ که‌ لیاقت‌ سخن‌ گفتن‌ در برابر امت‌ شهیدپرور و همیشه‌ درصحنه‌ نداریم‌، چند جمله‌ پیام‌ گونه‌ به‌تمامی‌ برادران‌ و خواهران‌ و امت‌ قهرمانمان‌ داریم‌. اماممان‌ را آن‌ پیر جماران‌، یار مستضعفان‌ و دشمن‌ مستکبران‌ و سرمایه‌داران، حسین‌ زمان‌ را تنها مگذارید که‌ عزت‌ و شرفمان‌ درگرو این‌ مرشد پیر است‌ و همیشه‌ دعا گویش‌ باشید. عناصر ناپاک‌ و گرگان‌ میش‌ صفت‌ را که‌ با تزویر و ریا خود را انقلابی‌ جا زده‌ و در صفوف‌ فشرده‌ شما جا داده‌اند، می‌خواهند انقلابیون‌ واقعی‌ و خط‌ امامی‌ را منزوی‌ کرده‌ و جای‌ آن‌ها بنشینند از صفوف‌ خود بیرونشان‌ کنید.

از خانواده‌های‌ شهدا که‌ حق‌ بزرگی‌ بر گردن‌ تک‌تک‌ ما دارند که‌ همه‌ شما امت‌ قهرمان‌ خانواده‌ شهید هستید، حمایت‌ کنید و تنهایشان‌ نگذارید. در پایان‌ تنها خواهشی‌ که‌ از تک‌تک‌ شما امت‌ حزب‌الله داریم‌، این‌ است‌ که‌ حلالمان‌ کنید و برای آمرزش‌ گناهانمان‌ دعا کنید.

اگر جنازه‌های‌ ما باهم‌ به‌ دستتان‌ رسید ما را در یکجا دفن‌ کنید. اگر امکان‌ داشته‌ باشد، حتماً در یک‌ ردیف‌ دفن‌ کنید و نمازمان‌ را حتماً آیت‌الله سید اسماعیل‌ موسوی‌ زنجانی‌ امام‌جمعه‌ محترم‌ و یار اماممان‌ بخواند.

در خاتمه‌ ما حمید و مجید مکی‌ از تمامی‌ خانواده‌ و دوستان‌ و آشنایان‌ حلالیت‌ طلبیده‌ و التماس‌ دعا داریم‌ که‌ خداوند باری‌تعالی‌ از گناهانمان‌ بگذرد.

مرگ‌ بر شرق‌ و غرب‌

خدایا، خدایا تا انقلاب‌ مهدی‌ خمینی‌ را نگهدار

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر