logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۸۹۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
پایان هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر:

خبرنگار موج‌رسا رتبه اول جشنواره رسانه‌ای ابوذر را کسب کرد

خبرنگار-موج‌رسا-رتبه-اول-جشنواره-رسانه‌ای-ابوذر-را-کسب-کرد-
هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان داد و خبرنگار موج‌رسا در بخش گزارش، رتبه اول این جشنواره را کسب کرد.

به گزارش موج رسا; هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان زنجان با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان داد و زهرا بیات خبرنگار موج‌رسا با گزارش تحقیقی_تحلیلی "خطر سقوط آزاد جوانی جمعیت" رتبه اول این بخش از جشنواره را کسب کرد.

قلم یک اسلحه است که باید در دست افراد صالح باشد

در این جشنواره سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج ) استان زنجان ضمن گرامیداشت شهدای خبرنگار و تبریک ولادت حضرت زهرا(س) با اشاره به فرمایشات معظم رهبری اظهار داشت: بالاترین چیزی که می‌تواند انقلاب را به ثمر رسانده و به خارج صادر کند تبلیغات صحیح است.

وی‌ با تاکید بر اینکه باید رسانه‌ها تلاش کنند و قلم خود را برای تعالی کشور به کار گیرید گفت: تمام رسانه‌ها مربی یک کشور هستند و باید کشور را تربیت کنند ما موظف هستیم اسلام را در همه جای دنیا معرفی کنیم تا مردم را از مسائل آگاه نماییم.

وی با بیان اینکه قلم یک اسلحه است و باید در دست اشخاص صالح باشد، گفت: اگر قلم ها برای رضای خدا و مردم به کار گرفته شوند مسلسل‌ها کنار می‌رود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج ) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز دشمن به جنگ ترکیبی وارد میدان شده است، گفت: در طول تاریخ این جنگ علیه یک ملت به کار گرفته شده بی‌نظیر بوده و اگر قلم‌ها به درستی به کار گرفته شوند بسیار تیز و برنده خواهند بود.

تقویت رسانه از الزامات جامعه امروز است

علی‌رضا فیروزفر، شهردار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه بحث اهمیت رسانه بر هیچ کسی خصوصا در برهه حاضر پوشیده نیست، اظهار داشت: بزرگترین کارها اگر پشتوانه رسانه‌ای نداشته باشد نمی‌توان موفق باشد. گاها برخی اتفاقات ساده با پستوانه رسانه‌ای بسیار بزرگ‌نمایی نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در اتفاقات اخیر با برنامه‌ریزی که قبلا شده بود با قدرت رسانه‌ای که در کمتر از ۵ دقیقه به دنیا القا شد، این گونه نمود یافت که در جمهوری اسلامی ایران اتفاقی رخ داده که باید به آن واکنش نشان داد، افزود: اگر ما در همان دقایق اول واکنش درست داشتیم شرایط این گونه پیش نمی رفت، همین سهل انگاری‌ها باعث شد تا زحمت برخی‌ها بیشتر شود.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه اولین چیزی که در اغتشاشات اخیر بیشتر به چشم خورد سعه صدر بود، اذعان کرد: حافظان امنیت با سعه صدر به گونه‌ای عمل کردند که مردم به میدان آمدند و موضوع را حل کردند.

فیروزفر با اشاره به اینکه اگر از واقعیت اهمیت رسانه بگذریم اما از این واقعیت که نباید از کارهایی که در حوزه رسانه وجود دارد غافل بود و عبور کرد یادآور شد: تقویت رسانه از الزامات جامعه امروز است و شهرداری و شورا به عنوان یک پستیبان و به عنوان یک مکمل کارهای شهری نیازمند اصحاب رسانه هستند.

وی با تاکید بر اینکه درخواست این است که واقعیت‌های مدیریت شهری به اطلاع مردم برسد، گفت: شهرداری و مدیریت شهری در تمام ابعاد زندگی مردم تاثیر دارد. با این وجود از پایین‌ترین مرحله فرهنگ شهری تا مراتب بالاتر نیازمند آگاهی دهی به مردم هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر