logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۸۷۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان زنجان خبرداد

تحصیل بیش از ۵ هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور زنجان

تحصیل-بیش-از-۵-هزار-دانشجو-در-دانشگاه-پیام-نور-زنجان
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان، گفت: حدود ۵۴۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان زنجان در حال تحصیل هستند.

به گزارش موج رسا; هرمز رهمتان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان، اظهار کرد: حدود ۵۴۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور استان زنجان در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه ۳۰ درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان آقا هستند، ابراز کرد: ۷۰ درصد دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان خانم هستند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور زنجان با بیان اینکه رشته های مختلفی از تمامی گروه های آموزشی در دانشگاه پیام نور زنجان تدریس می شود، عنوان کرد: تحصیلات تکمیلی در مراکز زنجان و ابهر دایر است در تلاش هستیم در سایر مراکز و واحدها نیز امکان تحصیل در مقطع ارشد و دکتری فراهم شود.

وی با بیان اینکه رشته شیمی تا مقطع دکتری در دانشگاه پیام نور زنجان ارائه می‌شود، ادامه داد: رشته ادبیات تا مقطع دکتری در دانشگاه پیام نور زنجان تدریس می شود.

رهمتان با اشاره به رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور واحد ابهر، افزود: رشته شیمی در تمامی گرایش ها و زمین شناسی تا مقطع دکتری در دانشگاه پیام نور ابهر تدریس می‌شود.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا رشته های حقوق و روانشناسی در مقطع ارشد را برای دانشگاه پیام نور زنجان اضافه کنیم.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور زنجان با بیان جذب مدرس تمام وقت در دانشگاه پیام نور نداریم، ابراز کرد: مدرسین مدعو دانشگاه پیام منکر زنجان ارزیابی می شوند و در صورت نداشتن توانندی لازم با اساتید دیگر جایگزین می شوند.

وی با اشاره به رشته‌های پر دانشجو دانشگاه پیام نور زنجان، ادامه داد: رشته‌های روانشناسی، حقوق، حسابداری، مدیریت، علوم تربیتی، تربیت بدنی، زبان، آی تی، مهندسی کامپیوتر، زیست و شیمی بیشترین دانشجو را دارند.

اصغر حاجی علی اکبری در ادامه این جلسه با بیان اینکه دانشگاه پیام نور زنجان دبیرخانه قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور است، اظهار کرد: دبی خانه قرآن و عترت دانشگاه پیام دو رویکرد آموزشی و ترویجی و کشف و معرفی استعدادها را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری هرساله مسابقات و جشنواره‌های قرآن و عترت در دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: این جشنواره‌ها هر ساله در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور زنجان با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور زنجان، عنوان کرد: امسال این جشنواره به میزبانی آذربایجان شرقی در ۳۶ رشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر