logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۸۷۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان خبرداد

ثبت‌نام گروهی در دانشگاه پیام نور استان زنجان برای اولین بار امکانپذیر شد/ رشد ۸ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه پیام‌نور زنجان

ثبت‌نام-گروهی-در-دانشگاه-پیام-نور-استان-زنجان-برای-اولین-بار-امکانپذیر-شد-رشد-۸-درصدی-جذب-دانشجو-در-دانشگاه-پیام‌نور-زنجان
رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان از رشد ۸ درصدی و استقبال دانشجویان از دانشگاه پیام نور زنجان خبر داد و گفت: ثبت‌نام گروهی در دانشگاه پیام نور استان زنجان برای اولین بار امکان‌پذیر شد.

به گزارش موج رسا; رویا کرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه‌ دانشگاه پیام نور یک دانشگاه مردمی که به دنبال برقراری عدالت آموزشی در کشور است، اظهار کرد: باور داریم آموزش باید در تمامی مناطق انجام شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان زنجان در مجموع ۹ مرکز و واحد دارد، ابراز کرد: دانشگاه پیام نور در  شهرستان‌های قیدار، ابهر، زنجان، خرمدره، صائین قلعه، ایجرود، ماهنشان و طارم داریم.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان با اشاره به استقبال شاغلین در دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: رویکرد آموزش ترکیبی پیام نور دلیل استقبال شاغلین برای تحصیل در این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه پیام نور مسئله و نیاز محوری است، عنوان کرد: به دنبال پاسخگویی به نیازها و مسائل کشور هستیم.

کرمی با بیان اینکه در راستای مسئله و نیاز محوری به روز رسانه رشته ها در دستور کار داریم، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا رشته‌هایی که نیاز روز جامعه است را در دانشگاه ارائه دهیم. 

وی با بیان اینکه به دنبال بروز رسانی محتوای آموزشی هستیم، ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور یک دانشگاه منبع محور است سعی در بروز رسانی رشته ها داریم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیان اینکه منابع دانشگاه پیام نور منابع بومی شده است، افزود: اگر منابع داخلی و بومی نشود آن علم نمی تواند مشکلات ما را حل کند.

وی با بیان اینکه زمانی رویکرد دانشگاه پیام نور رفع اشکال بود، افزود: اکنون رویکرد دانشگاه پیام نور حل مسئله است و در کلاس مبانی تدریس می شود و بعد از آن اشکالات دانشجویان رفع می شود.

کرمی با تاکید بر ارتباط صنعت با دانشگاه، ابراز کرد: در این راستا خانه شکوفایی خلاقیت در دانشگاه پیام نور افتتاح و دانشجویان به عنوان دستیار فناور به شرکت‌های دانش بنیان جهت انجام فعالیت معرفی می شوند.

وی با اشاره به امکان ثبت نام در دانشگاه پیام نور صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند تا ۱۰ دی ماه جهت ثبت نام به دانشگاه پیام نور مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان با بیان اینکه امکان ثبت نام گروهی داوطلبان در دانشگاه پیام نور وجود دارد، افزود: اگر تعدادی از داوطلبان تحصیل در دانشگاه پیام نور به صورت گروهی از یکی از دستگاه ها به ما معرفی شوند برنامه های درسی و مواد درسی بر اساس نیاز آن دستگاه تعریف می‌شود.

وی با اشاره به الزامی بودن حضور در کلاس های کارگاهی، افزود: در ثبت نام گروهی برنامه کلاسی بر اساس زمان دانشجو تنظیم می‌شود.

کرمی با اشاره به رشد ۸ درصد جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور، ادامه داد: رویکرد آموزش های بین الملی دانشگاه پیام نور پررنگتر می‌شود.

وی با اشاره به عدم جذب دانشجو در دو واحد ایجرود و صائین قلعه، خاطر نشان کرد: به دلیل استقبال کم دانشجویان از این دو واحد جذب دانشجو در این دو واحد از طرف وزارت علوم مسدود شده و از دفترچه انتخاب رشته حذف شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان با بیان اینکه دانشگاه پیام نور زنجان ۵۰ عصر هیئت علمی دارد، افزود: یک عضو هیئت علمی نیز به این تعداد اضافه می‌شود./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر