logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۸۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان:

برخورد خودرو تیگو و تریلر 2 کشته و مجروح بر جای گذاشت/ افزایش میزان تصادفات در یک ماه گذشته در زنجان

برخورد-خودرو-تیگو-و-تریلر-2-کشته-و-مجروح-بر-جای-گذاشت-افزایش-میزان-تصادفات-در-یک-ماه-گذشته-در-زنجان
رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در زنجان، گفت: برخورد خودرو تیگو و تریلر 2 گشته و مجروح بر جای گذاشت.

مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان زنجان، اظهار کرد: در گردنه‌ها شاهد مه گرفتگی و کاهش دید افقی هستیم.

وی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف فوتی در زنجان، ابراز کرد: ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه امروز در آزادراه زنجان_ قزوین شاهد برخورد یک دستگاه خودرو تیگو با تایلر کشنده بودیم.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با بیان اینکه این سانحه رانندگی منجر به فوت سرنشین خودرو تیگو و جراحت راننده این خودرو شد، تصریح کرد: عدم توجه به جلو علت وقوع این تصادف بوده است.

وی با اشاره به میزان تصادفات در آذرماه امسال، عنوان کرد: میزان حوادث جاده‌ای در آذرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

میناخانی با بیان اینکه در فصل زمستان شرایط جاده‌ها خاص است رانندگان حتماً با دقت رانندگی کنند و به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند، ادامه داد: رانندگان حتماً قبل از سفر از وضعیت محورهای مواصلاتی مطلع شوند و سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: چنانچه رانندگان در طول مسیر با مشکل مواجه شدند می‌توانند با شماره تماس‌های ۱۱۲ هلال‌احمر، ۱۱۰ پلیس، ۱۴۱ راهداری تماس بگیرند.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس‌راه استان زنجان با اشاره به دلایل بروز تصادفات در محورهای مواصلاتی استان زنجان، ابراز کرد: عمده دلیل تصادفات در آذرماه عدم توجه به جلو در آزادراه‌ها است.

وی با بیان اینکه متأسفانه عرض جاده‌های دوطرفه استان زنجان کم است و این امر منجر به افزایش خسارات در تصادفات می‌شود، افزود: برخی از این محور نیاز به اصلاح دارد./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر