logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۸۲۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 7 دقیقه ]
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

حمایت سازمان ملل از صدام بعد از استفاده از بمب های شیمیایی/ ساخت اخبار جعلی سلاح جدید دشمنان/ هدف دشمن تجزیه ایران است

حمایت-سازمان-ملل-از-صدام-بعد-از-استفاده-از-بمب-های-شیمیایی-ساخت-اخبار-جعلی-سلاح-جدید-دشمنان-هدف-دشمن-تجزیه-ایران-است
رئیس بنیاد حفظ آثار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز دشمن از دری دیگر وارد شده است و دیگر از سلاح استفاده نمی‌کند، گفت: دشمن به دنبال تغییر افکار جوانان می‌باشد و با  کانال‌های ماهواره‌ای که در اختیار دارند شروع به ساخت اخبار جعلی کرده اند تا دیدگاه مردم را نسبت به نظام عوض کنند.

به گزارش موج رسا; سردار احمد حق طلب پیش از ظهر امروز (۵ آبان‌ماه) در مراسم یادبود کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان با اشاره به حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ (ع)، تصریح کرد:فردی مسلح که احتمالا منتسب به گروه تکفیری و وهابی داعش بوده وارد حرم شده و جمعی از مردم و زائران مظلوم ما را به شهادت رساندند که این واقعه  بسیار تلخ و ناگوار است. 

سردار حق طلب با تاکید بر اینکه در روز ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ مردم شریف در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی بودند، تصریح کرد:هنوز بسیجیان و سربازان ما با مزدوران رژیم شاهنشاهی در نبرد بودند و این حملات در کردستان ادامه داشت و از آن زمان تا به امروز دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند.  
وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در تعبیری از جنگ هشت ساله به جنگ جهانی نام می‌برند و ما در آثار به جا مانده از جنگ یعنی سلاح و تجهیزاتی که از عراق به غنیمت گرفتیم، مشاهده می‌کنیم که قریب به ۴۰ کشور به صدام کمک می‌کردند، ادامه داد: پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و تجهیزات در اختیار رژیم بعث قرار گرفت. در سال‌های قبل از دفاع‌مقدس هر جنگی شکل می‌گرفت همانند جنگ ویتنام، کره و ... یک جبهه جنگ متعلق به قدرت شرقی آن دوران یعنی شوروی بود و جبهه دیگر آمریکا بود، ولی در تجاوز به خاک ایران، شوروی و آمریکا هر دو در کنار هم قرار گرفتند و برای اولین‌بار این جنگی که دو ابرقدرت با هم داشتند، کنار گذاشته می‌شود و از عراق حمایت می‌کنند.
وی با بیان اینکه کشور‌های اروپایی همانند، ایتالیا، انگلیس و فرانسه از هیچ امکاناتی برای کمک به عراق کوتاهی نکردند و سازمان ملل نیز از رژیم بعث عراق حمایت کرد، عنوان کرد: یک نظام تازه متولد شده با عنایت و پشتیبانی الهی و نظر ائمه (ع) و غیرت مردم خصوصاً جوانان به رهبری امام راحل به پا خواستند و به جبهه‌ها شتافتند و با دست خالی ایستادگی کردند و بعد از هشت سال از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار نشد.
رئیس بنیاد حفظ آثار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ارتش ایران در آن زمان از شرایط مناسبی برخوردار نبود وپادگان‌ها تعطیل بودند و همینطور برخی فرمانده‌های وابسته به رژیم شاهنشاهی فرار کرده بودند و هنوز دولت قدرتمند شکل نگرفته بود، بیان کرد:مردم غیور ایران با جان و مال خود برای حفاظت از این مرز و بوم به پا خاستند و از کشور دفاع کردند.  
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور وقت آن زمان بنی صدر از افراد دولت استکباری بود، افزود:هیچ همکاری و کمکی به رزمندگان اسلام نکرد و رزمندگان اسلام به تنهایی در مقابل رژیم بعث ایستادگی و مقاومت کردند.  
سردار حق طلب با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که ۸ سال جنگ تحمیلی را  جنگ جهانی می‌نامند، گفت: این کلام و تحلیل فرماندهان و  نخبگان کشور نسبت دفاع مقدس دارند گزاف نیست و بنده به عنوان فردی که قریب به ۱۰ سال در مسئولیت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فعالیت کرده ام آثار به جا مانده از سلاح و تجهیزات رژیم بعث که به غنیمت گرفته شده مشخص شد قریب به ۴۰ کشور به صدام کمک می‌کردند.  
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سازمان ملل در طول ۸ سال جنگ تحمیلی همواره از عراق حمایت حقوقی کرد، تصریح کرد:زمانی که رژیم بعث از بمب شیمیایی استفاده کرد سازمان ملل از او دفاع کرد.  
وی با تاکید بر اینکه  مردم و جوانان غیور ایران با رهبری معظم له برای دفاع از کشور به جبهه‌ها شتافتند، گفت:با تمام توان و دست خالی در برابر دشمن ایستادند و اجازه تجاوز دشمن به خاک ایران را ندادند.  
سردار حق طلب با اشاره به اینکه امروز ۴۳ سال از آن زمان می‌گذرد، اظهار داشت:امروز دشمنان این نظام جرات ورود به خاک ایران را ندارند و دیگر نمی‌توانند در برابر ملت ایران ایستادگی کنند.  
این مسئول با بیان اینکه رزمندگان غیور زنجانی هر جا گره کور در جنگ پیش می‌آمد حضور داشتند، تصریح کرد:۳۵۳۵ شهید استان زنجان افتخار هشت سال جنگ تحمیلی هستند.  
رئیس بنیاد حفظ آثار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز دشمن از دری دیگر وارد شده است و دیگر از سلاح استفاده نمی‌کند، بیان کرد:دشمن  به دنبال تغییر افکار جوانان می‌باشد و با  کانال‌های ماهواره‌ای که در اختیار دارند شروع به ساخت اخبار جعلی کرده اند تا دیدگاه مردم را نسبت به نظام عوض کنند.  
وی ادامه داد: در این شرایط منافقان نیز که جرأت خودنمایی در کشور ندارند، در کشوری دیگر پایگاه زده و شروع به ساخت اخبار جعلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌کنند و با این حجم از تهاجم فرهنگی، طبیعی است عده‌ای فریب بخورند و دشمن از این مسئله استفاده کرده و مزدوران را از شرق و غرب وارد کشور کند و با همراهی برخی افراد فریب خورده به صحنه بیایند و اغتشاشاتی به وجود آورند.
این فرمانده هشت سال دفاع‌مقدس با بیان اینکه شاید برای شما سئوال پیش آید که چرا نیرو‌های مسلح، نیرو‌های نظامی و انتطامی و نیرو‌های قدرتمند ما که توانایی ایستادگی در مقابل هر دشمنی را دارند، چرا با این مزدوران به نحوی برخورد نمی‌کنند که این قائله را ختم کنند که این اقدام به خاطر توصیه رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام است که نمی‌خواهند در این قضایا اگر جوان پاک، خوب و فریب‌خورده‌ای است، صدمه بخورد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با تبیین واقعی اخبار مردم را آگاه می‌کند.
این مسئول با اشاره به توصیه رهبر انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر جهاد تبیین، گفت:با تبیین وقایع و اخبار مردم آگاه می‌شوند.  
این مسئول خاطر نشان کرد:امروز تمام جهان با مشکل اقتصادی روبرو است جمعیت بی‌شماری در اروپا با فقر مواجه شده اند و کشور ایران با وجود تحریم‌ها نیز مشکلات اقتصادی دارد که اگر این تحریم‌ها نبود شرایط اقتصادی مناسب تری داشتیم.  
وی با بیان اینکه ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم، بیان کرد:شهید شهریاری یکی از شهدای ترور و از افتخارات استان زنجان است.  
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:هر لحظه آماده ایم برای کشور و  نظام از خون بگذریم و رزمندگان، پاسداران و بسیجیان گوش به فرمان امام خود هستند.  
این مسئول با اشاره به موضوع جهاد تبیین، افزود:امروز جامعه روحانیت و همگان موظف هستیم تا با تبیین نظام و شرایط موجود افراد منحرف  و فریب خورده را آگاه سازیم.  
سردار حق طلب با بیان اینکه هدف دشمن تجزیه ایران است، یادآور شد:دشمن این آرزو را به گور خواهد برد و  پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر قله‌های رفیع جهان برافراشته خواهد شد.  
این مسئول با اشاره به اینکه امروز سلاح ما به جای اسلحه  روشنگری و بصیرت است، خاطرنشان کرد:امروز مسئولیت ما بیداری و آگاه سازی است تا دشمن نتواند با اخبار کذب و دروغین بر جوانان ما تاثیر بگذارد.  
سردار حق طلب در پایان گفت:یاد و خاطره شهدا را گرامی میداریم و  تا آخرین نفس و عمر از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم.  
گفتنی‌است در پایان این مراسم از ۴  کتاب شهدا با عنوان زندگی نامه شهید ناصر شهبازی، چشم هایت را دوست دارم، ق مثل غواص و  مو‌های مهتاب رونمایی شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر