logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۸۱۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان خبرداد

برخورد قاطع و پشیمان کننده دستگاه قضایی با اغتشاشگران

برخورد-قاطع-و-پشیمان-کننده-دستگاه-قضایی-با-اغتشاشگران
رئیس‌کل دادگستری استان با اشاره به اینکه به پرونده اغتشاشگران در استان به‌موقع و برابر قانون با قاطعیت رسیدگی خواهد شد، گفت: باکسانی که در اغتشاشات اخیر جامعه درصدد آشوب و ناامنی بودند برخورد قاطع و پشیمان کننده خواهد شد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه و مأموریت نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت در جامعه است، اظهار کرد: موضوع امنیت در جامعه  از نگاه مقام معظم رهبری که در دانشکده افسری تأکید  داشتند و هم از حیث قوانین جاری و مطالبه عمومی مقوله با اهمیتی است که دشمنان نیز بر این امر متمرکز هستند که با تمام توان و صرف هزینه‌های کلان و با اغتشاش و آشوب  امنیت حاکم در جامعه را برهم  بزنند و این امر محقق نخواهد شد و در این قضیه اغتشاش‌ها دشمن زیان کرده و هزینه‌های کلانش بیهوده صرف شد .

وی با اشاره به اینکه  به پرونده  اغتشاشگران در استان به‌موقع و برابر قانون با قاطعیت رسیدگی خواهد شد، ابراز کرد: باکسانی که در اغتشاشات اخیر جامعه درصدد آشوب و ناامنی بودند برخورد  قاطع و پشیمان کننده خواهد شد.

رئیس‌کل دادگستری زنجان خاطرنشان کرد: امنیت گوهر گران‌بهایی است که هر جامعه‌ای از آن برخوردار شد سعادتمند است و خوشبختانه با رهبری مقام معظم رهبری و هدایت‌های پیغمبر گونه ایشان و تلاش نیروهای مخلص و جان‌برکف و مردم عزیز امروز امنیت در جامعه برقرار است.

  صادقی نیارکی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی مقتدر در  مواجه  با حوادث گوناگون  در کشور برای دفاع از نظام، دین و کشور سینه سپر می‌کند چراکه این نیروها وابسته به یک نظام ولی‌فقیه است و همه از حضور مقتدرانه نیروهای مخلص در ایجاد امنیت در کشور به‌ویژه اغتشاشات اخیر قدردانی می‌کنیم، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر در استان با اقدامات متفاوت  صورت گرفته و حضور نیروهای جان‌برکف در میدان و کف خیابان کمترین خسارت به اموال عمومی و شخصی مردم وارد شد که این امر در سطح کشور بسیار مهم و قابل‌توجه است و ما به داشتن چنین نیروهای مخلص افتخار می‌کنیم.

رئیس‌کل دادگستری زنجان با تأکید بر اینکه دستگاه قضایی از اقتدار نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند، افزود: جایگاه مقتدر این مجموعه باید حفظ شود و نیروی انتظامی قوی تضمین‌کننده امنیت جامعه است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه بیش از 80 درصد مأموریت‌های نیروی انتظامی در حوزه ضابط است، ادامه داد: بر اساس آمار موجود  امروز سرقت جرم اول استان زنجان است که ضابطین بایستی اقدامات لازم برای جمع‌آوری آثار سرقت، شناسایی و دستگیری به‌موقع سارق و کشف اموال انجام دهند تا اموال مسروقه  به‌موقع به  مالباختگان اعاده گردد. //ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر