logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۷۵۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مادر شهیدان خالقی پور:

مادر محوری ترین نقش را در خانواده ایفا می کند

مادر-محوری-ترین-نقش-را-در-خانواده-ایفا-می-کند
مادر شهیدان خالقی پور عامل اصلی و انسان ساز ترین نهاد را خانواده دانست و گفت: مادر در خانواده محوری ترین نقش را ایفا کرده از دامن وی فرزندان پرورش یافته به درجات عالی خواهند رسید.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، نشست صمیمی فروغ منهی مادر بزرگوار شهیدان داود ،رسول و علیرضا خالقی پور با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان امروز سه شنبه ۴مرداد ۱۴۰۱ و به مناسبت روز خانواده در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

مادر شهیدان خالقی پور در این نشست صمیمی عامل اصلی و انسان ساز ترین نهاد را خانواده دانست و افزود: مادر در خانواده محوری ترین نقش را ایفا کرده از دامن وی فرزندان پرورش یافته به درجات عالی خواهند رسید.

این مادر شهید صبوری و گذشت در زندگی را مبنای تحکیم زندگی دانست و با خطاب قرار دادن بانوان کارکنان اظهار داشت: بار مسئولیت زندگی بر دوش زنان شاغل سنگینی بیشتری می کند و نیاز به صبوری بیشتر دارند و باید با توکل بر خدا و فارغ از تمام مشکلات محل کار در منزل حاضر شده برای فرزندان وقت بگذارند و در این میان همسران باهم و با همدلی و همکاری زندگی را جلو برده و همچون لباس و تن هم باشند.

مادر شهیدان خالقی پور با بیان خاطراتی از فرزندان دلیر و جوانمردش گفت: توسل به شهدا در بسیاری از امور کارگشاست و جوانان را به ارتباط با شهدا توصیه کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر