logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۶۷۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه در گفت‌وگو با موج رسا؛

مردم و مسئولان باید مانع اثر گذاری جنگ روانی دشمن شوند/ تزریق امید به جامعه با سخنان رهبر معظم انقلاب

مردم-و-مسئولان-باید-مانع-اثر-گذاری-جنگ-روانی-دشمن-شوند-تزریق-امید-به-جامعه-با-سخنان-رهبر-معظم-انقلاب
امام جمعه سلطانیه با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به مردم و مسئولان، گفت: به همه مردم و مسئولان واجب است تا جنگ روانی تبلیغاتی و دروغین دشمنان را افشا کنند و مانع از اثرگذاری جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن در جامعه شوند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: بهترین مفسر خط و مکتب امام خمینی (ره) شخص مقام معظم رهبری هستند.

وی با بیان اینکه تبیین مکتب امام و تشریح خط امام توسط مقام معظم رهبری مانع از تحریف مکتب امام خمینی (ره) شده است، تصریح کرد: این اقدام رهبری موجب مصون ماندن خط و مکتب امام راحل از تحریف بوده است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه شاخص اصلی تمامی سخنان مقام معظم رهبری امید آفرینی است، عنوان کرد: با سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام خمینی(ره) امید به جامعه توسط سخنان رهبری تزریق شد.

وی با بیان اینکه به نوعی سخنرانی مقام معظم رهبری پاسخی به شبهات و تبلیغات و جنگ روانی دشمنان است، ادامه داد: امروز اعتماد مردم به انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و اسلام مورد هجمه دشمنان است که رهبری با مثال هایی که آوردند پاسخی به جنگ روانی دشمن دادند.

حجت‌الاسلام حسینی نسب با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به مردم و مسئولان، خاطرنشان کرد: به همه مردم و مسئولان واجب است تا جنگ روانی تبلیغاتی و دروغین دشمنان را افشا کنند و مانع از اثرگذاری جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن در جامعه شوند.

وی در توصیه‌ای به تمامی آحاد مردم و مسئولان، بیان کرد: تمامی مسئولان و مردم عزیز فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رحلت امام خمینی(ره) را نصب العین قرار دهند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر