logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۶۳۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

موضع انفعالی دولت رضاخان در نفوذ بهائیت، جنایتی نابخشودنی و غیرقابل فراموش در تاریخ است

موضع-انفعالی-دولت-رضاخان-در-نفوذ-بهائیت،-جنایتی-نابخشودنی-و-غیرقابل-فراموش-در-تاریخ-است
امام جمعه خرمدره با اشاره به 8 شوال، سالروز تخريب بارگاه ائمه بقيع گفت: جنایت سعودی‌ها و موضع انفعالی دولت رضاخان در این زمینه و در نتیجه نفوذ بهائیت جنایتکار در ساختار حاکمیت پهلوی،‌ جنایتی است نابخشودنی که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به 8 شوال، سالروز تخريب حرم و بارگاه ائمه بقيع توسط گروه گمراه وهابيت اظهار داشت: جنایت سعودی‌ها و موضع انفعالی دولت رضاخان در این زمینه و در نتیجه نفوذ بهائیت جنایتکار در ساختار حاکمیت پهلوی،‌ جنایتی است نابخشودنی که تاریخ آن را فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به جنایات سعودی‌ها در یمن خاطرنشان کرد: آنچه که فرآیند تاریخ تاکنون اثبات کرده این است که اسلام ناب محمدی(س) در حال رشد و نفوذ است و سعودی‌ها هم مانند صهیونیست‌ها و البته بیشتر از آن‌ها ضرر خواهند کرد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور افزود: توان نظامی صهیونیست‌ها که در برابر غزۀ یک وجبی، عاجز ماندند به مراتب بالاتر از سعودی‌‌ها است ضمن آن که مردم یمن از روحیه مقاومت بسیار بالاتری برخوردار هستند و به همین دلیل، سعودی‌ها بیشتر از صهیونیست‌ها ضرر خواهند کرد.

امام جمعه خرمدره در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین وضعیت اقتصادی کشور و جهان گفت: اگرچه آزادسازی قیمت‌ها با توجه به وضعیت اقتصادی و به‌ویژه غذایی حاکم بر دنیا، یک ضرورت است در عین حال انتظار می‌رود یارانه‌ نان، اولاً واقعی باشد و ثانیاً همانند یارانه‌های حامل‌های انرژی و بنزین مقطعی نبوده و متناسب با تورم افزایش یابد.

وی اظهار داشت: در عین حال انتظار این است که با جهانی‌سازی قیمت‌ها، حقوق و دستمزد قشرهای محروم نیز به همان نسبت افزایش یافته و موجب فشار مضاعف بر نیازمندان نشود.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور در ادامه با تحلیل دلایل تاخیر در سن ازدواج خاطرنشان کرد: با تبدیل تجمل‌گرایی به هدف اصلی انسان‌ها، اهداف متعالی اصلی مانند ازدواج، فراموش شده و سن ازدواج را بالا برده است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت دولت‌ها از ازدواج جوانان افزود: ساده‌زیستی مسئولان و قناعت دولت‌ها در هزینه‌های جاری ضمن آن که موجب کنترل تورم می‌شود با ترویج ساده‌زیستی در جامعه، موجب تسهیل در ازدواج خواهد شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر