logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۶۲۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه در گفت‌وگو با موج رسا؛

حضور پرشور مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس جبهه استکبار را متزلزل می کند/ شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

حضور-پرشور-مسلمانان-در-راهپیمایی-روز-جهانی-قدس-جبهه-استکبار-را-متزلزل-می-کند-شمارش-معکوس-نابودی-رژیم-صهیونیستی-آغاز-شده-است
امام جمعه سلطانیه ابراز کرد: حضور پرشور مسلمانان در سراسر جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیکره سست جبهه استکباری صهیونیستی را بیش از گذشته متزلزل می‌کند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه سلطانیه در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که با حمایت غرب و آمریکا به حیات جنایت بار خود ادامه می دهد و در این باره شکی نیست که انگلیس مهمترین نقش در ایجاد رژیم صهیونیستی دارد، اظهار کرد: چرا انگلیس بزرگترین قدرت استعماری جهان بود و صهیونیست ها مهم ترین سرمایه گذاران آن بودند.

وی ابراز کرد: رژیم جعلی اسرائیل در سال ۱۹۴۸ که با توطئه بین المللی به سرکردگی انگلیس یا همان روباه پیر و در جنگ جهانی اول در سرزمین فلسطین صورت گرفت و بعد از آن هم با آغاز دوران قیمومیت انگلیس بر فلسطین، موج مهاجرت یهودیان به این کشور به راه افتاد.
امام جمعه سلطانیه عنوان کرد: مهاجران یهودی قبل از تاسیس رژیم جعلی اسراییل، با حمایت و توطئه انگلیس، سازمان نظامی کاملی تشکیل دادند و همزمان زمین های فلسطینیان را ابتدا به چند برابر قیمت و باقیمانده زمین ها را سپس با زور تصاحب کردند و تا به امروز هم این رژیم غاصب با ترور و کشتار و جنایت به بقای نحس خود ادامه می دهد.
وی خاطر نشان کرد: سنت الهی این است که عاقبت ظالمان نابودی است و در طول تاریخ هم تجربه شده که حکومت های غاصب و دست نشانده دوام نیاورده اند و گرفتار خشم مردم شده اند مثل رژیم پهلوی در ایران یا توسط همان کسانی که آنها را ایجاد و حمایت کرده بودند از بین رفته اند که صدام، قذافی و .... از نکنه های تاریخی این ها است.
حجت الاسلام حسینی نسب افزود: ذکر این مطلب هم لازم است که  برخی دولت‌های عربی و اسلامی به استكبار جهانی و اسرائيل جنايتكار در استمرار ظلم و ستم به ملت‌های مظلوم غزه، فلسطين، عراق و افغانستان می کنند اما وعده الهی این است كه سرانجام، همه آن‌ها در چنگال عذاب الهى گرفتار می‌شوند و در اين دنيا نيز نتيجه‌اى جز بدبختى و گرفتاری نخواهند داشت زيرا ويژگی ظلم و ستم اين است كه هنگامى ظالمان قوى‌تر شوند بر حاميان خود نيز رحم نخواهند كرد. 
وی خاطر نشان کرد: آخرین جمعه ماه رمضان هر سال با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) بعنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده و راهپیمایی روز جهانی قدس نمایش اتحاد و اقتدار مسلمانان نسبت به قدس شریف و دفاع از فلسطین مظلوم است.
امام جمعه سلطانیه ابراز کرد: حضور پرشور مسلمانان در سراسر جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاثیر راهبردی قابل توجهی در روند انتفاضه  فلسطین و روحیه‌بخشی به مبارزان فلسطینی بعنوان سربازان خط مقدم محور مقاومت خواهد داشت و پیکره سست جبهه استکباری صهیونیستی را بیش از گذشته متزلزل می‌کند.
وی تصریح کرد: لذا بر اساس دستور قرآن و سیره ائمه معصومین خصوصا شهید این ماه مبارک، حضرت امیرالمومنین علی (ع) که فرمود: کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا ضروری است که مسلمانان با شعار "قدس قلب محور مقاومت" در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور داشته باشند و زوال رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را رقم بزنند و نشان دهند که شمارش معکوس بر نابودی رژیم صهیونیستی از سال ۹۴ که مقام معظم رهبری فرمود اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، شروع شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر