logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۶۲۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم استان زنجان آغاز شد+ عکس

راهپیمایی-روز-جهانی-قدس-با-حضور-اقشار-مختلف-مردم-استان-زنجان-آغاز-شد+-عکس-
راهپیمایی روز جهانی قدس از دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان زنجان و سایر شهرهای استان آغاز شد.

به گزارش موج رسا; با گذشت بیش از چهار دهه از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با ابتکار تاریخ‌‌‌ساز و تعیین‌‌‌کننده حضرت امام خمینی(ره)، مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف امروز به یک مسئله بین‌‌‌المللی و آرمان جهانی تبدیل شده ‌و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی رغم هیمنه پوشالی خود  بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده است.

روز قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شده است. امام خمینی (ره) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواست برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

در این راستا راهپیمایی روز جهانی قدس که نشان از انزجار مردم از آمریکا و اسرائیل است از ساعت 10:30 صبح امروز به صورت همزمان در سراسر نقاط استان زنجان آغاز شده و با حضور گسترده مردم همراه است. زن و مرد، پیر و جوان با سردادن شعارهایی برضد رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیانش، از میدان قائم در حال حرکت به سمت مصلی نماز جمعه این شهر هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر