logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۶۷۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

ضرورت دانش هسته‌ای بر همگان مشخص شده است

ضرورت-دانش-هسته‌ای-بر-همگان-مشخص-شده-است
امام جمعه زنجان گفت: برخی‌ها می‌گویند دانش هسته‌ای برایمان کارایی نداشت، اما در طول زمان ضرورت دانش هسته‌ای مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی در خطبه نماز‌ جمعه این هفته زنجان با اشاره به حمله آمریکا به لیبی، اظهار کرد: آمریکا هرگز دست از جنایت و حمله نکشید و تاریخ گواه آن است؛ برخی می‌گویند دانش هسته‌ای برایمان کارایی نداشت، اما در طول زمان ضرورت دانش هسته‌ای مشخص شد، قرآن به ما سفارش می‌کند اگر قوی باشیم دشمن فکر حمله نخواهد داشت. ‌

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به روز ارتش، افزود: روزگاری ساخت موشک برایمان قابل باور نبود اما امروز موشک‌هایی با دقت بالا داریم، وحدت و اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای یک هدف مشترک برای یک فرمانده یک مملکت سبب بروز چنین دست‌آوردی شده است. 

آیت‌الله خاتمی با اشاره به فعالیت نیروهای خدوم نظامی در زیر چتر ولایت، آمادگی و قدرت نظامی ایران، ادامه داد: نیروهای دریایی، زمینی، هوایی، سپاه، ارتش و انتظامی با هوشیاری و وحدت توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی تحولی در دوران دفاع مقدس ایجاد کرد، ادامه داد: این شهید بزرگوار مدل و الگوی ارتش شد این همه هماهنگی، دست آورد و قدرت نظامی مرهون شهدای همچون شیرازی و نامجو هستند. 

وی در بخشی دیگر با اشاره به سخنان رهبری در ایام اخیر تصریح کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با دلارهای تلگرامی صحبت‌های قابل تاملی داشتند ایشان فرمودند؛ بعضی از شرکت‌های بزرگ پر درآمد با مواد اولیه داخلی قیمت محصول خود را با دلار تلگرامی جعلی تنظیم می‌کنند. چرا به دلار حاکمیت می‌دهید؟ چرا رقیب ریال را تقویت می‌کنید؟ و خواستار توجه جدی مسئولین و پیگیری به این مسئله شدند. 

آیت‌الله خاتمی با اشاره به برگزاری مطلوب جلسات انس با قرآن ضمن تشکر از عاملان این برنامه‌ها تاکید کرد: امسال شاهد محفل‌های قرآنی و قرائت‌های خوب بودیم مقام معظم رهبری هم به این مسئله تاکید داشتند بایستی طهارت نفسی که در ماه مبارک ایجاد شده است را نگه داریم. 

وی با تاکید بر اینکه هرچیزی در فضای مجازی می‌بینیم باید درباره آن تحقیق داشته باشیم درباره مسئله حجاب خاطرنشان کرد: ایشان گفتند حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد در بحث حجاب قانون وجود دارد؛ رعایت آن برای افرادی که حتی به شرع معتقد نیستند واجب است، لذا رعایت قانون بر همگان واجب است‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر