logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۶۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با موج رسا:

مواضع اصلاح‌طلبان بر اساس تمایل آن‌ها به غرب شکل می‌گیرد/ اصلاح‌طلبان با سکوت نسبت به حادثه حرم رضوی به دنبال منافع فردی و حزبی هستند

مواضع-اصلاح‌طلبان-بر-اساس-تمایل-آن‌ها-به-غرب-شکل-می‌گیرد-اصلاح‌طلبان-با-سکوت-نسبت-به-حادثه-حرم-رضوی-به-دنبال-منافع-فردی-و-حزبی-هستند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: تمایلات اصلاح‌طلبان از ابتدا به غرب بوده و حرکات و موضع‌گیری‌هایشان بر این اساس شکل گرفته لذا انتظار خیلی زیادی از این گروه‌ها وجود ندارد.

محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حادثه تروریستی و حمله به روحانیون جهادی در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: کاملاً مشخص است که اصل این موضوع، کار استکبار جهانی و دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه قدرت‌های استکباری همواره با ایجاد اختلاف در بین مسلمانان اعم از شیعه و سنی و اقوام و گروه‌های مختلف سعی می‌کنند منافع خود را تامین کنند، خاطرنشان کرد: پشت صحنه این حادثه برای افراد مطلع، کاملاً آشکار است که این حادثه، کار قدرت‌های استکباری و دشمنان نظام و ملت ایران است.

اسماعیلی در خصوص مواضع کج‌دار و مریض اصلاح‌طلبان و رسانه‌های وابسته به آن‌ها نسبت به این حادثه که نرمش نشان داده و بعضاً حمایت می‌کنند، افزود: مواضعی که گروه‌ها و جریانات در این حادثه می‌گیرند برای مردم باید شفاف باشد چرا که آن‌هایی که در مقاطع مختلف در طول 43 سال گذشته، نحوه برخوردشان با اتفاقات و مسائلی که نسبت به نظام جمهوری اسلامی بوده، کاملاً روشن است.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این گروه و جریانات در طول 43 سال گذشته آنجایی که باید مواضع محکم گرفته و مخالفت می‌کردند به نوعی حمایت کرده و یا سکوت کرده‌اند و همچنین در جایی که باید حمایت می‌کردند، عملاً این اتفاق نیفتاده و خود را به کنار کشیده‌اند.

وی گفت: مواضع جریان اصلاح‌طلب و چه هر جریان دیگری در طول سالیان متمادی در فتنه‌های 78 و 88 و جریانات و اتفاقات زیادی که در کشور رخ داده و همچنین در ارتباط با عملکرد قدرت‌ها مثل آمریکا و انگلیس‌ها روشن بوده است.

اسماعیلی ابراز کرد: تمایلات این گروه از ابتدا به غرب بوده و حرکات و موضع‌گیری‌هایشان بر این اساس شکل گرفته لذا انتظار خیلی زیادی از این گروه‌ها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: متاسفانه این گروه و جریانات هیچ وقت مواضع درستی نسبت به روند انقلاب و اتفاقات آن نداشته‌اند که الان بخواهیم مواضع درستی از این‌ها شاهد باشیم.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه این گروه و جریانات سعی کرده‌اند بیشتر به سمتی که منافع خود و منافع حزبی آن‌ها اجازه می‌دهد، بهره‌برداری کنند، گفت به همین دلیل در طول 43 سال گذشته عمدتاً در مقاطع مختلف سعی کرده‌اند که ملت ایران را فریب دهند و مواضع کاملا روشن و شفافی ندارند.

وی تاکید کرد: این گروه خیلی به دنبال منافع ملی نیستند بلکه به دنبال منافع گروهی، باندی و شخصی خود هستند و به تناسب آن سعی می‌کنند موضع بگیرند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر