logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۵۵۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس گروه استخدام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

پیشنهاد افزایش ۱۰ تا ۶۰ درصدی حقوق کارکنان دولت به مجلس/ حداقل حقوق کارکنان دولت ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به مجلس پیشنهاد شده است

پیشنهاد-افزایش-۱۰-تا-۶۰-درصدی-حقوق-کارکنان-دولت-به-مجلس-حداقل-حقوق-کارکنان-دولت-۴-میلیون-و-۷۰۰-هزار-تومان-به-مجلس-پیشنهاد-شده-است
رئیس گروه استخدام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با اشاره به پیشنهادات دولت به مجلس برای افزایش حقوق کارکنان دولت، گفت: از طرف دولت افزایش ۱۰ تا ۶۰ درصدی حقوق کارکنان دولت به مجلس پیشنهاد شده که تا به امروز به تصویب نرسیده است.

مهدی میرزائی در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه هیئت دولت هر ساله ضریب سال را برای افزایش حقوق کارمندان دولت مشخص می‌کند، اظهار کرد: ضریب سال ضربدر امتیازات کارمند می‌شود و حقوق کارمند را در سال آینده مشخص می‌کند.

وی با اشاره به مجموع امتیازات کارکنان دولت که بر اساس صلاحیت‌های شخصی و شغلی مشخص می‌شود، ابراز کرد: کارکنان دولت بر اساس شغل و پستی که دارند امتیازاتی دارند و علاوه بر امتیازات شغلی، کارکنان دولت بر اساس مدرک تحصیلی، تجربه، سابقه خدمتی، دوره‌های آموزشی ضمن خدمت، و... امتیازاتی شامل آنها می‌شود.

رئیس گروه استخدام سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه ضریب سال از طرف دولت به مجلس پیشنهاد می‌شود، تصریح کرد: بعد از تصویب ضریب سال در مجلس ضریب سال تعیین می‌شود.

وی با اشاره به پیشنهادات دولت به مجلس برای افزایش حقوق کارکنان دولت، عنوان کرد: از طرف دولت افزایش ۱۰ تا ۶۰ درصدی حقوق کارکنان دولت به مجلس پیشنهاد شده که تا به امروز به تصویب نرسیده است.

میرزائی بیان کرد: بعد از تایید این پیشنهاد از طرف مجلس و تایید شورای نگهبان افزایش حقوق کارمندان تبدیل به قانون می شود و قابلیت اجرایی دارد.

وی با بیان اینکه افزایش ۶۰ درصدی حقوق کارمندان برای حقوق های کمتر از ۵ میلیون تومان پیشنهاد شده است، خاطرنشان کرد: حداقل حقوق از طرف دولت به مجلس چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پیشنهاد شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر