logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۵۴۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مجرای قانونی برای پیگیری وصل گاز شهری به ساکنان زمین‌های گاوداران نیافته‌ایم/ آمادگی شهرداری زنجان برای استقبال از نوروز 1401

مجرای-قانونی-برای-پیگیری-وصل-گاز-شهری-به-ساکنان-زمین‌های-گاوداران-نیافته‌ایم-آمادگی-شهرداری-زنجان-برای-استقبال-از-نوروز-1401
رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص مشکل نبود گاز شهری در بخشی از کوی اندیشه که به نام زمین‌های گاوداران مشهور است، گفت: تاکنون هیچگونه مجرای رسمی و قانونی برای رفع این مشکل پیدا نکرده‌ایم اما پیگیر موضوع هستیم.

حجت‌الاسلام اسحاق اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص مشکل نبود گاز شهری در بخشی از کوی اندیشه که به نام زمین‌های گاوداران مشهور است، اظهار داشت: این منطقه مورد بازدید و پیگیری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچگونه مجرای رسمی و قانونی برای رفع این مشکل پیدا نکرده‌ایم اما پیگیر موضوع هستیم.

حجت‌الاسلام اسماعیلی افزود: برخورداری از نعمت گاز طبیعی، حق شهروندان است اما تاکنون مجرا و کانالی در چهارچوب قانون برای پیگیری و حل مشکل ساکنان این منطقه نیافته‌ایم.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص قانونی بودن منازل ساخته‌شده در این محل ابراز کرد: فعلاً بحث داخل یا خارج از محدوده بودن مطرح نیست چرا که همه آن منازل در داخل محدوده شهری زنجان قرار دارند.

وی افزود: عدم برخورداری ساکنان منطقه مذکور از گاز طبیعی، مشکلات دیگری دارد که باید بررسی و رفع کنیم که به شدت پیگیر این موضوع هستیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص برنامه‌های شهرداری در آستانه عید نوروز گفت: سازمان‌های زیباسازی و فرهنگی شهرداری زنجان، برنامه‌ها و سیاستگذاری‌هایی را برای استقبال از عید سعید نوروز و فصل بهار پیش‌بینی کرده‌اند که در دست تهیه و اقدام است.

وی اظهار داشت: اقدامات مربوط به نظافت، زیباسازی، فضاسازی فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان در استقبال از نوزور طی روزهای آینده آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیلی در خصوص بودجه سال 1401 شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: بودجه سال آینده شهرداری زنجان به صحن شورا آمده اما هنوز قطعی نشده و به تصویب نرسیده است.

وی افزود: بودجه شهرداری زنجان طب روزهای آینده به تصویب می‌رسد که به محض قطعی شدن اعلام می‌کنیم.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر