logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۵۳۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان:

نقش عقیدتی سیاسی ایجاد و توسعه امنیت روانی در بین کارکنان است/ کاهش 65 درصدی جرایم کارکنان در سه سال گذشته در انتظامی استان زنجان

نقش-عقیدتی-سیاسی-ایجاد-و-توسعه-امنیت-روانی-در-بین-کارکنان-است-کاهش-65-درصدی-جرایم-کارکنان-در-سه-سال-گذشته-در-انتظامی-استان-زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه مهمترین قویترین مستحکم‌ترین ،ماناترین و استوارترین منبع قدرت مدیران دولت ها و سازمان های بین المللی بحث گفتمان سازی است، گفت: نقش عقیدتی سیاسی ایجاد و توسعه امنیت روانی در بین کارکنان است.

به گزارش موج رسا; سردار  رحیم جهانبخش در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تبریک ایام دهه مبارک فجر و حلول ماه رجب بیان داشت: استان زنجان استانی عالم پرور و عالم خیز است.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی  با همین بحث گفتمان سازی عمق استراتژیک ایران را افزایش داد، بیان داشت: ما امروز حاج قاسم را به عنوان یک اسطوره می بینیم به دلیل قدرت گفتمان سازی و بسیج سازی ایشان است که توانسته در عرصه میدان ها پیروز شود.

وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی عقیدتی سیاسی در گفتمان سازی، جهاد تبیین و گفتمان انقلاب است، بیان داشت: در طول سه سال گذشته 65 درصد جرایم کارکنان کاهش داشته است که این از یک واژه ای به نام مصباح نشات گرفته شد که یادآور حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان زنجان در دو سال متوالی 1398 و 1399 در تمامی امورات رتبه برتر را در سطح کشور کسب کرده است، بیان داشت: تمامی این موفقیت های کسب شده خواستگاه و پایگاهش بحث گفتمان سازی دینی است که در فرماندهی انتظامی استان زنجان ایجاد شده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه آنچه که امروز وزن عقیدتی سیاسی است صرفا در واژه جهاد تبیین می‌تواند کاملا ذکر  و بیان شود ، افزود : امروز مهمترین‌، قویترین، مستحکم ترین و استوارترین منبع قدرت مدیران، دولت‌ها، سازمانهای بین المللی و نظام نوین جهانی مبتنی برتمدن اسلامی، بحث گفتمان سازی است.

سردار جهانبخش در ادامه با اشاره به اینکه دشمن هم به دنبال خدشه در گفتمان سازی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: عمده‌ترین پایگاه مستحکم نظام که موجب رعب و وحشت تمام نظام سلطه شده بحث قدرت گفتمان سازی است.

وی با بیان اینکه تفکر دینی برکتی برای مجموعه پلیس در مقابله با ناامنی‌ها و پیشگیری از جرایم دارد، افزود: نقطه آغازین قرآن،  معنویت است و دین مبین اسلام با توسل به مذاکره و گفتمان سازی بوده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: مردم سالاری دینی، اقتصاد مقاومتی و جهاد تبیین کلید واژه هایی هستند که توسط مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) بیان شده است که هجمه‌های دشمن با گفتمان خنثی می‌شود.

سردار جهانبخش با اشاره به آرامش شهدا به انسان در زمان‌های سختی و دشواری بیان داشت: عقیدتی سیاسی نقش گفتمان سازی برمبنای فرامین حضرت آقاست که افزایش اقتدار پلیس، نظام و ایجاد طمانینه و آرامش در کارکنان پلیس و امنیت روانی را  بدنبال دارد.

در پایان این مراسم از تلاش‌ها و زحمات حجت الاسلام  قدرت اله عبادی تقدیر و حجت الاسلام سجاد نوری به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان معرفی شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر