logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۴۸۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

قوانین جرائم نیروهای مسلح اصلاح نشده است/ دشمن از نام حاج قاسم سليمانی هراس دارد

قوانین-جرائم-نیروهای-مسلح-اصلاح-نشده-است-دشمن-از-نام-حاج-قاسم-سليمانی-هراس-دارد
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: هنوز قوانین جرائم نیروهای مسلح اصلاح نشده است و با حجم قابل توجهی از پرونده‌های سازمان مربوط به فرار از خدمت مواجه هستیم.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اظهار داشت: در حال حاضر دوره تحولی و تعالی پیش رو است که امیدواریم در استان نیز حرکت‌های مطلوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه سازمان قضایی نیروهای مسلح ضمن رسیدگی به جرائم و اعمال قانون، از نیروهای مسلح صیانت می‌کند، افزود: اقتدار نیروهای مسلح اصل و خط قرمز برای نظام اسلامی محسوب می‌شود.

این مسئول نیروهای نظامی را دژ مستحکم برای هر جامعه‌ای عنوان کرد و گفت: از دیدگاه امام علی(ع) نیروهای نظامی زینت جامعه هستند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان یادآور شد: اقتدار نظام اسلامی در عرصه دفاعی و نظامی موجب شده امروز دشمن پای میز مذاکره نشسته و نتواند به خودی خود تصمیم‌گیری کند.

حجت‌الاسلام نیارکی با تسلیت ایام شهادت سردار سلیمانی، ادامه داد: دشمن از نام حاج قاسم سليمانی هراس داشت که این موضوع اهمیت نیروهای نظامی را آشکار می‌کند.

وی با اشاره به اصلاح همه قوانین در کشور، بیان داشت: هنوز قوانین جرائم نیروهای مسلح اصلاح نشده است و با حجم قابل توجهی از پرونده‌های سازمان مربوط به فرار از خدمت مواجه هستیم.

این مسئول با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح برخوردار از نیروهای انقلابی و متدین و ولایتمدار هستند اما به هر حال ممکن است تعداد ناچیزی هم دچار خطا و جرائم شوند، افزود: رسیدگی به جرائم نیروهای مسلح طوری باشد که به جایگاه و اقتدار نیروهای مسلح آسیب نزند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر تعامل و همکاری میان  سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان در راستای اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه تأکید کرد و گفت: باید بسترهای اجرای سیاست نحوه برخود با سربازان فراری مورد توجه بیشتر سازمان قرار گیرد.  

به گزارش موج رسا، در این مراسم از تلاش‌های دو ساله حسین غفران نیا تقدیر و دکتر رحیم رحیمی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان معرفی شد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر