logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۴۷۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

آمادگی لازم برای برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی را داریم

آمادگی-لازم-برای-برگزاری-اردوهای-راهیان-نور-دانش-آموزی-را-داریم
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به کلاس‌های فوق برنامه مدارس استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: آمادکی لازم را برای برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی را داریم.

حسن مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با یادآوری برگزاری کلاس‌های حضوری به صورت ترکیبی در مدارس استان زنجان، اظهار کرد: برنامه‌ریزیهای لازم جهت برگزاری کلاس‌های فوق برنامه در مدارس انجام شده است.

وی با بیان اینکه کلاس‌های فوق برنامه روزهای پنج‌شنبه برای دانش‌آموزانی که خانواده های آنها اجازه حضور در کلاس‌های حضوری را می‌دهند برگزار خواهد شد، ابراز کرد: در بازدیدی که با معاون وزیر از یکی از مدارس استان داشتیم مدرسه برنامه‌ریزیهای لازم برای برگزاری کلاس‌های فوق برنامه برای دانش‌آموزانی که در حوزه آموزش مشکل دارند انجام شده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه اجرای این طرح وابسته به اقتاع خانوده‌ها است و اکنون برخی از خانواده‌ها تمایلی به حضور دانش‌آموزان در مدارس ندارند، عنوان کرد: اداره کل آموزش و پروش استان زنجان آمادگی 100 درصدی برای برگزاری کلاس‌های فوق برنامه را برای دانش‌آموزان دارد.

وی با بیان اینکه تا به امروز به گزارش خاصی در خصوص وضعیت حاد کرونایی در مدارس شهرستانها به من نرسیده است، یادآورشد: مدارس روستایی استان زنجان از 3 مهرماه بازگشایی شده و خانوده‌ها جهت حضور دانش‌آموزان اقناع شده اند و امتحان‌های این مدارس به صورت حضوری برگزار شده است.

مظفری با اشاره به اردو های راهیان نور دانش‌آموزی استان زنجان، ابراز کرد: مطابق دستور عمل‌های صادره اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی را اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای اردوهای راهیان نور مستلزم اعلام دستورالعمل‌ها و بخشنامه ها از طرف وزارت آموزش و پروش است، ادمه داد: آمادکی لازم را برای برگزاری اردوهای راهیان نور را داریم و معاونت پرورشی در این راستا کارهای لازم را انجام می‌دهد و در صورت ابلاغ بخشنامه از طرف وزارت آموزش و پرورش ما اردو راهیان نور استان را برگزار می‌کنیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر