logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۴۴۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی استاندار زنجان خبرداد؛

اجرای طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا از هفته آینده در زنجان

اجرای-طرح-هوشمند-مدیریت-بیماری-کرونا-از-هفته-آینده-در-زنجان
معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان زنجان گفت: طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا از یکشنبه هفته آینده در استان زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران موج رسا و تسنیم با بیان اینکه واکسیناسیون مهمترین مولفه در پیشگیری و کنترل از بیماری است، اظهار کرد: در حوزه واکسیناسیون استان زنجان پیشرفت خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه از هفته آینده از روز یکشنبه طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا شروع می‌شود، ابراز کرد: این طرح در فازهای مختلف اجرا می‌شود که اجرا فازهای مختلف این طرح یک ماه طول خواهد کشید.

معاون سیاسی استاندار زنجان بیان کرد: طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا در دستگاه‌های خدمات رسان و برای خدمات گیرندگان اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح هوشمند یک طرح کشوری است، ادامه داد: هدف اصلی این طرح انجام واکسیناسیون توسط شهروندانی است که موفق به واکسیناسیون نشده اند.

رفیعی با بیان اینکه دریافت و ارائه خدمات با ارائه کارت واکسیناسیون انجام خواهد شد، عنوان کرد: کارت واکسن کرونا ثبت سامانه ای خواهند شد و افرادی که کارت واکسن کرونا ندارند موظف به ارائه نتیجه منفی آزمایش pcr هستند تا بتوانند خدمات دریافت کنند.

وی با بیان اینکه بیماری کرونا در استان زنجان کنترل شده است، تصریح کرد: متاسفانه میزان تست مثبت pcr دو شهرستان طارم و خرمدره بالا است.

معاون سیاسی استاندار زنجان خاطر شنا کرد: استاندار زنجان در ستاد کرونا استان زنجان دستور دادند که این امر توسط فرمانداران بیشتر در حوزه دانش آموزی پیگیری شود تا بیماری کنترل و رعایت پروتکلهای بهداشتی در این شهرستان بیشتر شود.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر