logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۳۹۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی:

شورای تخصصی بسیج به دنبال حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است

شورای-تخصصی-بسیج-به-دنبال-حل-مشکلات-اقتصادی-و-معیشتی-مردم-است
دبیر شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی گفت: شورای تخصصی بسیج با روحیه بسیجی وارد عرصه شده است و با قرار گرفتن در مرز بین مردم و حاکمیت درصدد است تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.

به گزارش موج رسا; جواد اسلامی امروز در مراسم افتتاح دفتر شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان اظهار داشت: بسیج همواره در رفع بن‌بست‌ها و مشکلات در کشور پیشگام بوده و فلسفه ورود بسیج به تجارت نیز رفع مشکلات در این عرصه است.

وی با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری هر کسی که قلبش برای کشور بتپد و خلوص داشته باشد حتی اگر کارت بسیج را نیز نداشته باشد بسیجی است، افزود: امروز برای رفع بن بست اقتصادی در جامعه نیز نیازمند تفکر بسیجی هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد : شورای تخصصی بسیج با روحیه بسیجی وارد عرصه شده است و با قرار گرفتن در مرز بین مردم و حاکمیت در صدد حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

دبیر شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی یادآور شد: همدلی همواره موجب از بین بردن شکاف بین نظام و مردم می‌شود، اگر چه در دولت گذشته این شکاف عمیق بود و مشکلات به قوت خود باقی ماند.

اسلامی با اشاره به اینکه حجم واردات واکسن به کشور در دولت جدید نشان داد که با همدلی می‌توان کارها را پیش برد، افزود: چنین حجمی از واکسن در چنین بازه زمانی در دنیا بی‌نظیر بود که این امر ناشی از وجود همدلی بین مسئولان است.

وی ادامه داد: شکاف به وجود آمده در بحث بنزین نیز با همدلی مسئولان در کشور برداشته شد و مردم با یک حرکت دولت آرام شدند که ضروری است در بحث اقتصاد نیز با همدلی مشکلات را حل کرد.

این مسئول تصریح کرد:  دفتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی  باید نقش بیشتری در زمینه همدلی بین مردم و مسئولان ایفا کرده و به عنوان بلندگوی حوزه اقتصاد، منافع اقتصادی کشور را تامین کند.

دبیر شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی با اشاره به اینکه شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی دفتر پایگاه بسیج نیست، گفت: این شورا به عنوان دفتر تخصصی اتاق بازرگانی فعالیت می‌کند.

اسلامی با بیان اینکه در راه‌اندازی دفتر مشکلی وجود ندارد اما عضویت افراد باید مورد تایید باشد، ادامه داد: همانگونه که اولویت اول دولت کرونا و اولویت دوم اقتصاد است، باید فعالان اقتصادی نیز در این زمینه دغدغه مند باشند.

وی گفت: اگر امنیت و اقتصاد در کنار هم نباشند نمی‌توان کاری از پیش برد که این موضوع در دنیا هم ثابت شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر