logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۳۴۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان صورت گرفت؛

فضاسازي شهري كنگره ملي ٣٥٣٥ شهيد استان زنجان

فضاسازي-شهري-كنگره-ملي-٣٥٣٥-شهيد-استان-زنجان
به همت معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدي(عج)استان زنجان و در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهيد، بيلبوردهاي شهدا در مناطق مختلف اين استان نصب گرديد که نصب بیش از ۳۰ بیلبورد شهدا استان در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در سطح شهر و شهرستانها از جمله این اقدامات بوده است.

به گزارش موج رسا; مصطفی دودانگه، مدیر روشنگری معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه کنگره ٣٥٣٥ شهید استان زنجان در پاییز امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: در همین راستا معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) اقدام به فضاسازی شهری و نصب بیلبورد‌های شهدا در سطح استان کرده است.

 
دودانگه با اشاره به اینکه شهید مرتضی آوینی با قلم زیبا و معجزه‌انگیز خود در مورد شهدا نوشته ­است: «پندار ما این است که ما مانده­‌ایم و شهدا رفته­‌اند؛ اما واقعیت آن است که زمان ما را با خود برده ­است و شهدا زنده‌­اند»، تصریح کرد: تمام مردم ایران اسلامی مدیون شهدا هستند و می‌بایست با همدلی و وفاق در راستای ادای دین خود به این عزیزان و خانواده‌های گرانقدر آن‌ها حرکت کنند.
 
وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه آنان، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهیدان می‌باشد، افزود: بزرگداشت و تکریم شهید در جامعه یعنی بزرگداشت و تکریم فرهنگ شهادت و تمام نیکی‌ها و ترویج روحیه ایثارگری و فداکاری برای ارزش‌ها و دفاع از جامعه و سرزمین اسلامی و فرهنگ و روحیه‌ای که جامعه و نظام و سرزمین اسلامی، همواره نیازمند آن است.
 
دودانگه تاکید کرد: با گسترش فرهنگ جهاد و شهادت طلبی، لرزه بر اندام دشمنان می‌افتد و آن‌ها را از نفوذ در دژ‌های اسلام، مایوس و ناامید می‌کند که این موضوع برای مسلمانان بسیار پربرکت و برای دشمنان اسلام وحشتناک است و باید توجه داشت که تنها گسترش و رواج فرهنگ جهاد و شهادت است که استقرار عدل جهانی را بدنبال خواهد داشت و فاصله گرفتن از این فرهنگ، ذلّت و ضلالت جوامع و دور ماندن از قافله نور و هدایت را در پی خواهد داشت.
 
این مسئول با بیان اینکه برپایی کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، استمرار فرهنگ جهاد و شهادت است، ادامه داد: هم‌اکنون رنگ و بوی دفاع مقدسی و شهدا در شهر زنجان حاکم شده است و امیدواریم با عنایت خداوند متعال و همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه با تمام توان فضای استان را برای باشکوه برگزار شدن آن آماده کنیم.
 
 وی بیان کرد: هر آنچه که داریم و به آن افتخار می‌کنیم به برکت خون شهدا است و امروز تبیین و تقویت فرهنگ دفاع مقدس یک رسالت بزرگ به شمار می‌رود.
 
افسر ارشد معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان اظهار کرد: کار برای شهدا همیشه در اولویت بوده و جای هیچ بحثی نیست، چرا که شهدا متعلق به همه مردم هستند همانطور  که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود و همچنین سردار دلها و سیدالشهدا مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی(رضوان الله علیه ) در وصیت نامه الهی سیاسی  خود  نسبت به بزرگداشت و گرامیداشت  شهدا و  خانواده معزز شهدا توجه ویژه دارند و به تلاش آنان و بر پاسداشت و بزرگداشت آنها  تاکید دارند.
این مسئول افزود: برنامه های فرهنگی، تبلیغی و نشست های روشنگری با حضور مسئولین کنگره در  راستای کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان توسط معاونت فرهنگی در روزهای آتی ادامه خواهد داشت و برگزار می شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر