logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۲۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه دندی:

حادثه تروریستی تهران سوغات سفر ترامپ به منطقه است

حادثه-تروریستی-تهران-سوغات-سفر-ترامپ-به-منطقه-است

امام جمعه دندی گفت:حادثه تروریستی تهران سوغات سفر ترامپ به منطقه است که درصدد نا امن جلوه دادن ایران هستند.

به گزارش موج رسا; به نقل از شمیم ماهنشان، حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه  با انتقاد از کسانی که در مناظرات انتخاباتی سپاه مقتدر را مورد هجوم بی رحمانه خود قرار دادند، اظهارداشت: اقتدار سپاه را در مبارزه با تروریست ها دیدید و باید دست این سربازان فداکار را بوسید و از اتهام زنی به آنها اجتناب کرد.

وی  به برخورد دو گانه آمریکا با حوادث تروریستی اشاره کرد و افزود: واکنش آمریکا به حادثه تروریستی تهران نشان داد آمریکا در مبارزه با تروریسم صادق نیست و فریبکارانه عمل می کند.

خطیب جمعه دندی با اشاره به تنش قطر و عربستان گفت: این کار نیز دومین سوغات ترامپ به منطقه است.

حجت الاسلام حسینی نسب به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و اظهارداشت: انقلابی گری از مطالبات مقام معظم رهبری است و اگر عقلانیت در مقابل انقلابی گری باشدعین جهالت است.

وی با بیان اینکه عقلانیت به معنای کرنش و تعظیم در برابر دشمن نیست، افزود: کسانی که در زبان از امام مایه میگذارند باید در عمل از امام تبعیت کنند و استکبار ستیزی از سیره جاودان امام است و چون اندیشه های امام زنده است، پس امام نیز زنده است.

امام جمعه شهردندی با بیان اینکه تجربه نشان داده، سازش با دشمن نیز هزینه بردار است، گفت: برجام یکی از نمونه های سازش با دشمن است که دستاورد های برجام در مقابل آنچه به دشمن داده شده کم ارزش است.

حجت الاسلام حسینی نسب با انتقاد از کسانی که به افتخارات دهه شصت توهین میکنند، اظهارداشت: ایستادگی ملت در مقابل جنایات منافقین در دهه شصت یک آزمون بزرگ برای ملت ایران بود اما عده ای برای ماندن در قدرت، از منافقین جلاد دفاع کردند و جای جلاد را با شهید عوض کردند.

وی با انتقاد مجدد از قرارداد ۲۰۳۰ به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در این باره هم اشاره کرد و گفت، متاسفانه عده ای می گفتند که در این باره به رهبر معظم انقلاب گزارش اشتباه دادند اما مقام معظم رهبری پاسخ آنها را داده و فرمودند: خیر گزارشات اشتباه نیست و نباید نظام آموزشی کشور در خارج نوشته شود .

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه اعتبار و مشروعیت مسئولان بستگی به  اطاعت آنها از ولایت فقیه است، گفت: اطاعت عملی از مقام معظم رهبری شرعا و قانونا بر همگان واجب است.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، اظهارداشت: دستگیری از نیاز مندان خصوصا در ماه مبارک رمضان مصداق تقوای الهی است.

وی  با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، هم ماه ارتباط با خدا و هم ماه ارتباط با بندگان خدا است، افزود: کمک به نیاز مندان سیره امام حسن مجتبی(ع) و سیره پدر بزرگوارش امیر مومنان حضرت علی(ع) است و مشکل نیازمندان با دستان پر مهر و سخاوتمند ثروتمندان برطرف می شود.

خطیب جمعه دندی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع) شبهای قدر را بهترین فرصت برای ارتباط با خداوند دانست و با بیان اینکه شب قدر، شب ولایت نیز هست، همگان را به حضور در مراسم احیای شبهای قدر دعوت کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر