logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۲۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان خبرداد

"زیر سقف دودی" در نوبت اکران سینما بهمن زنجان قرار گرفت

"زیر-سقف-دودی"-در-نوبت-اکران-سینما-بهمن-زنجان-قرار-گرفت

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان گفت: "زیر سقف دودی" در نوبت اکران سینما بهمن زنجان قرار گرفت و قرار است به زودی این فیلم در زنجان اکران شود.

 میثم زنجانی در گفت ‌و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:در حال حاضر دو فیلم سینمایی در پرده سینما بهمن زنجان در حال اکران است.

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» در سانس‌های 12، 15 و 30 دقیقه بعد از ظهر و 22 و 45 دقیقه شب اکران می ‌شود،افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت سینما بهمن نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

 مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان با اشاره به اینکه فیلم سینمایی «برادرم خسرو» نیز در سانس ‌های 13 و 45 دقیقه، 17 و 15 دقیقه عصر اکران می ‌شود،ادامه داد:سانس های ویژه نیز برای اکران این دو فیلم در نظر گرفته شده است.

زنجانی از تغییر اکران فیلم های سینمایی در زنجان خبر داد و گفت: زیر سقف دودی در نوبت اکران قرار دارد.

 گفتنی است، "زیر سقف دودی" فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی پوران درخشنده محصول سال ۱۳۹۵ است.

فیلمبرداری این اثر از ۱۰ مهر ۱۳۹۵ آغاز و در ۶ آذر ۱۳۹۵ به پایان رسید.

اولین نمایش این فیلم، سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بوده است. فیلم زیر سقف دودی از تاریخ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران شده است.

 

*خلاصه داستان

شیرین که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می‌ شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست، که موفق نمی ‌شود و به بحران می ‌رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت او از این بحران او را با چالش جدیدی رو به رو می ‌کند.

فرهاد اصلانی،مریلا زارعی،بهنوش طباطبایی،شهرام حقیقت دوست،حسام نواب صفوی و آزیتا حاجیان از بازیگران این فیلم سینمایی محسوب می شوند.

فریبا متخصص،ابوالفضل میری و لاله مرزبان از بازیگران افتخاری این فیلم هستند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر